Forum > Demolåtar

Ingelsten/Wernborg - Bröllop i Sandvik - ny mix 091201

<< < (4/6) > >>

Pingel:
Håj va roligt!! Sitter på jobbet med ännu en övertidskväll framför mig och blir glad och tacksam för allt positiv kritik som framförts! :D Känns som om jag kommer orka med den här kvällen utan några större problem. Nu sitter jag och grunnar på om det var ett lyckoskott eller om jag kan få ut mer sånt här material... Det får väl bli till nästa bröllopsdag i september 2010 då... ;)

Pingel:

--- Citat från: MaxB skrivet 23.11.2009, 21:58:02 ---

--- Citera ---kändes som om den kunde vara lite stabilare så här i efterhand
--- Slut citat ---

Skönt stycke och skön mix. Du var själv lite kritisk till stabiliteten på rösten och jag tror jag vet vad du menar, men fasiken vad trevligt det låter. Och en riktigt bra röst har du!

--- Slut citat ---

Tack, stabiliteten var iofs bättre på inspelningen än i kyrkan! :)

MaxB:

--- Citat från: Pingel skrivet 24.11.2009, 18:32:08 ---Håj va roligt!! Sitter på jobbet med ännu en övertidskväll framför mig och blir glad och tacksam för allt positiv kritik som framförts! :D Känns som om jag kommer orka med den här kvällen utan några större problem. Nu sitter jag och grunnar på om det var ett lyckoskott eller om jag kan få ut mer sånt här material... Det får väl bli till nästa bröllopsdag i september 2010 då... ;)

--- Slut citat ---

Haru redan bestämt dig för att gifta om dig om ett år.  :lol:

cykeln:
Det är ju lite hemlandstakter som inleder
som också går igenom hela låten
men som får tillskott av lite jazzvisa
Summan av detta är  ....... Björn Skifs
Ja, det skulle kunna vara något han sjöng
Bra röst/sång - tycker reverbet är lagom och kul att det öppnar upp mot slutet
Bra låt, bra spel
förstås en fullpoängare i kyrkan!

zorrow:
Klockrent! Denna kan välan flyttas till färdiga låtar. Personlig och bra mix.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion