Forum > Demolåtar
Ingelsten/Wernborg - Bröllop i Sandvik - ny mix 091201
martinm:
Ja, på med lite reverb på sången som känns som den ligger lite för långt fram. Kanske lite volymsänkning på den också. Sången smälter in bäst där det ligger sångstämmor. Gillar stråkarna.
:)
spacetrucker:
Bröllop e kul :)
Visor är inte min favoritmusik men denhär e bra. Gillar texten. Hittar liksom inget att "klaga" på egentligen, om jag riktigt anstränger mig för å lyssna efter nåt så låter "s"-ljuden kanske lite grötiga å vassa i de partier kören är med.
Jo, en lustig sak. Av nån anledning fäste jag min uppmärksamhet vid basen, den e fin :D
Space
Pingel:
Haj! Kul, bra och nyttigt att få höra både ris :blink: som ros :wub:!! Är själv nöjd med låten även om min egna sånginsats kändes som om den kunde vara lite stabilare så här i efterhand.
Wernborgs arr blev riktigt grymt efter att vi filat på grunden och är själv barnsligt förtjust i den låga cellon som i bland får fagott-feeling. Synd bara att det inte blev detta arret på bröllopet med stråkar och ståbas och hela kitet! Stefan gjorde iallafall en bra insats med "bara" pianot! :D
Stensdotter: Samma namn, samma släkt men inte samma bollkänsla...skulle gissa att jag sjunger snäppet vassare men det ska jag låta vara osagt!
Wernborg:
Tack för glada tillrop.
Eq: Får kolla över pianot. Är ju samma jag alltid använder, men har ett annat på lut också. Ska testa med också.
Gurano:
Har eg inget att tillföra mer än att det e jäkligt bra spelat och sjunget
Vackert :)
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida