Forum > Demolåtar

Ingelsten/Wernborg - Bröllop i Sandvik - ny mix 091201

<< < (6/6)

hogge:
Otroligt... Phu.. Oj vilken låt.. Trodde väl aldrig att jag skulle ta dom orden i min mun till ett dylikt stycke (jag kanske börjar bli gammal?), men det här var oerhört vackert och inte blev det sämre av att man känner till historien bakom..

Inte ett öga torrt här hemma (ja, förutom mina då - Im a man)..  :P

Wernborg:

--- Citat från: equality skrivet 01.12.2009, 23:38:59 ---Shit, vad bra det BLEV! Och vilken fin bröllopsgåva! Skulle kunna vara från en platta av Åsa Jinder. Bättre än Fristorp. Jäkligt nyfiken hur en kammarkör skulle låta om den smög sig in där på slutet? Åsas Tonikum kanske? Hur som helst, finns inte en svag punkt. Fin musik, sång, text och arr. En låt som står sig i hundra år, minst. Bravo!

--- Slut citat ---
Vilken skön kommentar. Jätteroligt att du tycker det funkar. Tack.

--- Citat från: hogge skrivet 03.12.2009, 16:47:05 ---Otroligt... Phu.. Oj vilken låt.. Trodde väl aldrig att jag skulle ta dom orden i min mun till ett dylikt stycke (jag kanske börjar bli gammal?), men det här var oerhört vackert och inte blev det sämre av att man känner till historien bakom..

Inte ett öga torrt här hemma (ja, förutom mina då - Im a man)..  :P

--- Slut citat ---

:wub: :wub: Ja, vad säger man. Tack!
Patrick har skrivit en väldigt fin låt här. Kul å komma fram som dom säger på radion.

hogge:
Hmm.. Nu är jag så där oteknisk igen - men hur i heliske laddar jag ner den här som MP3:a nu då??

EDIT: Nu är den hemma i stugan  :rolleyes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion