Forum > Färdiga produktioner

Eko - LoveMachin

<< < (6/9) > >>

Eddi:

--- Citat från: Dividend skrivet 18.11.2009, 11:54:43 ---Inte läst några kommentarer :)

Detta är ösigt Eddi, bortom vett och sans :) Jag har väntat på en sån här låt från dig...:D

Din coola röst, till nåt slags hårdrocksriffande.. Skitbra!!!
Låter lite som man har hört riffen först här, som uriah skriver ovan... (en comment läst :)

Du har fan coolaste rösten för den typ av musik du gör på kr! Ynot och HMike är värsta konkurrenterna.
En helig cool treenighet :D

--- Slut citat ---
:wub: oj vilket betyg på m=in vox jag blir alldeles generad tack Per. Jag vet inte om jag håller med riktigt men nånstans känns det bra med det omdömet i alla fall. Tack

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 18.11.2009, 12:41:52 ---Din röst är bra! Låter nånstans som sångaren i italienska gruppen PFM på plattan Chocolate Kings.
Det hade du ingen aning om. Finns det nån mer än jag som känner till gruppen PFM, hmm ingen aning...

Rock on mate!

--- Slut citat ---
:D Jaja PFM ja dom rockar vilt öhh....... nää jag har ingen aning om vilka det är får leta lite då.
Tack för tyck MaxB

spacetrucker:
Tjo
Gillar melodin (sången) men finner låten "stökig" på nåt sätt. Får inget grepp om den liksom. Svårt att säga nåt mer om detta... hur gärna jag än vill... men sången gillade jag :lol:

Space

bjurte:

--- Citat från: MaxB skrivet 18.11.2009, 12:41:52 ---Din röst är bra! Låter nånstans som sångaren i italienska gruppen PFM på plattan Chocolate Kings.
Det hade du ingen aning om. Finns det nån mer än jag som känner till gruppen PFM, hmm ingen aning...

Rock on mate!

--- Slut citat ---
Chokolate King finns i LP-backen.. B)
Italienskt vill jag minnas och den sångaren var/är mycket brääkigare..

jugas:
grymt bra petroleumdoftande rocklåt...retro javisst men framförallt tidlös...skitigt o melodiöst på samma gång....lite udda vändor men ändå catchy... B)

du har fått beröm för sången o det ska du ha...skitbra...!!..och gitarrsolot..!! :D

men jag är skeptisk till tivoliorgeln på sticket...och blåset därefter...det blir en helt annan låt liksom...helt annan kommun...tycker jag <_<

men ändå...riktigt grym låt... B) :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion