Forum > Färdiga produktioner

Eko - LoveMachin

<< < (5/9) > >>

Eddi:
Dom som är insatta kallar kulturen för Kustom Culture stavas med K faktiskt.
Och =för dom finns nu även en live-version i första posten. Men även här
[mp3=200,20,0,left]http://www.wideworld.se/music/LoveMachin5.mp3[/mp3]

Harmonica mike:
Tjoho Eddi.

Låten inte så tokig.Ej heller liret å sången - men reverbet på alltet..
Som lyssnare så befinner jag mig i källargången och hör musiken då jag försöker ta mig uppåt genom folkmassan och ut mot ljuset och scenen där bandet lirar,men jag kommer aldrig ut eller fram liksom..
Sålunda låter det lite instängd källare med löfte om en stor scen och en bra musikupplevelse  :D
Min högst subjektiva uppfattning,ville du ha detta reverb medvetet så kör på.
Man måste ju också få prova effekterna mellan varven :)

Mike

Dividend:
Inte läst några kommentarer :)

Detta är ösigt Eddi, bortom vett och sans :) Jag har väntat på en sån här låt från dig...:D

Din coola röst, till nåt slags hårdrocksriffande.. Skitbra!!!
Låter lite som man har hört riffen först här, som uriah skriver ovan... (en comment läst :)

Du har fan coolaste rösten för den typ av musik du gör på kr! Ynot och HMike är värsta konkurrenterna.
En helig cool treenighet :D

MaxB:
Din röst är bra! Låter nånstans som sångaren i italienska gruppen PFM på plattan Chocolate Kings.
Det hade du ingen aning om. Finns det nån mer än jag som känner till gruppen PFM, hmm ingen aning...

Rock on mate!

Eddi:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 18.11.2009, 10:07:39 ---Tjoho Eddi.

Låten inte så tokig.Ej heller liret å sången - men reverbet på alltet..
Som lyssnare så befinner jag mig i källargången och hör musiken då jag försöker ta mig uppåt genom folkmassan och ut mot ljuset och scenen där bandet lirar,men jag kommer aldrig ut eller fram liksom..
Sålunda låter det lite instängd källare med löfte om en stor scen och en bra musikupplevelse  :D
Min högst subjektiva uppfattning,ville du ha detta reverb medvetet så kör på.
Man måste ju också få prova effekterna mellan varven :)

Mike

--- Slut citat ---
:D Skoj att höra från dig Mike har blindtarmseländet gått över nu - hoppas det.
Ok du verkar ha lyssnat på livetjosan enbart och det var mest en kul grej eftersom jag just installerat Cubase 5 och hittade en ny plug som kallas Elevator eller nåt - jag har inte en aning om hur man rattar den. Men det lät stort och live och festligt även om man landade i spelargånen på stadiumet :P
Tack för tyck

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion