Forum > Färdiga produktioner

Eko - LoveMachin

<< < (4/9) > >>

Cube:
Rösten passade perfekt till musiken tyckte jag, jättefint :-). Tyckte dock att låten blev lite tråkig efter synth solot vid 130 typ. Hehe vart fick du tag på motorcykel ljudet, dyker upp lite då och då hehe

Eddi:

--- Citat från: Kornstad skrivet 16.11.2009, 22:38:33 ---OK, jag missförstod dig lite och ratade båda KR-spelarna i inlägget. Körde mp3'an istället.
Nu var det mindre eko.  Gillar denna låten, men trummorna hörs väldigt dåligt.

Tror att det skulle göra ganska mycket för låten om du höjde upp dem en aning så att du får mer driv i låten.

--- Slut citat ---

Tack för tipset bättre (förhoppningsvis) trummor tillagda

Eddi:

--- Citat från: uriah skrivet 16.11.2009, 23:33:28 ---Oj ! Det låter ju lite bekant det där !!
Först som sagt lite 'Dance:ing in the Dark' sedan blir det lite 'Kids in Americat' :lol: :rolleyes:
Men dom passar ju bra ihop,gillar Keyboard partiet oxo,men ljudbilden kunnde vara lite Klarare/tydligare.

--- Slut citat ---
Ja det var kul Kids in America :D
Har försökt klarna ut mixen lite
Tack för tips

Eddi:

--- Citat från: Cube skrivet 17.11.2009, 00:05:08 ---Rösten passade perfekt till musiken tyckte jag, jättefint :-). Tyckte dock att låten blev lite tråkig efter synth solot vid 130 typ. Hehe vart fick du tag på motorcykel ljudet, dyker upp lite då och då hehe

--- Slut citat ---
Hihi du förstår att jag passade på din låt :D skulle ha fördärvat den totalt.
Billjudet är en Mercury 1950 års modell - hittade på soundsnap
Tack för tyck

Cube:

--- Citera ---Hihi du förstår att jag passade på din låt biggrin skulle ha fördärvat den totalt.
Billjudet är en Mercury 1950 års modell - hittade på soundsnap
Tack för tyck
--- Slut citat ---

Nja fördärvat totalt är kanske lite å ta i :P hehe. jahaa så de e gammal goding.. motorljud kanske inte va min grej  :rolleyes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion