Forum > Färdiga produktioner

Eko - LoveMachin

(1/9) > >>

Eddi:
LÅTNAMN:             Love Machin
ARTIST/GRUPP:     Eko
GENRE:                 Dieselrock
LÅTLÄNGD:            3:40
KOMPOSITÖR:        Eko
PRODUCENT:          Eko
EV. MEDVERKANDE: Nä
INSPELNINGSÅR:    2009
FORMAT: mp3
Nu färdig låt tycker jag - tack för all input.
Här har vi en bild på vad det handlar om en 1950 års Mercury

I övrigt kom med synpunkter tack på förhand

Gurano:
Kul att du kan spela in utan latency :) - men det långa delayet på sången är lite jobbigt att lyssna på tycker jag.

det e en soloslinga vid ca 78 jag känner igen - kan det va Blondie? ja jag tror det.

Ang ftp - borde inte cuteftp pro även funka för mac? kanske värt att testa?

Ha de
Gurano

Eddi:

--- Citat från: Gurano skrivet 15.11.2009, 18:17:28 ---Kul att du kan spela in utan latency :) - men det långa delayet på sången är lite jobbigt att lyssna på tycker jag.

det e en soloslinga vid ca 78 jag känner igen - kan det va Blondie? ja jag tror det.

Ang ftp - borde inte cuteftp pro även funka för mac? kanske värt att testa?

Ha de
Gurano

--- Slut citat ---
Kul med kommentar Gurano, jag som trodde hela låten var helstulen - jaja kanske kan göra nåt av detta ändå då. Just nu är det uteslutande blajtext Delayet har jag bara för att jag kan ha det det kunde jag inte förut med den dåliga latencyn. Och visst det låter nog lite jobbigt utan på refrängen där det känns ganska ballt eller....?
Tack för tips om cuteftp pro ska leta på nätet, men det är väl märkligt att safari inte har det alternativet tycker jag...

MaxB:
Haru tjacka en Mac?
Safari låter exotiskt. Kan man i adressfönstret på en safari skriva in hela sökvägen ftp.ekoforall.come och sen uppmanas att skriva sitt användarnamn och lösenord? Det kan funka i Firefox (finns för Mac).

//MacB  ;)

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 15.11.2009, 18:43:16 ---Haru tjacka en Mac?
Safari låter exotiskt. Kan man i adressfönstret på en safari skriva in hela sökvägen ftp.ekoforall.come och sen uppmanas att skriva sitt användarnamn och lösenord? Det kan funka i Firefox (finns för Mac).

//MacB  ;)

--- Slut citat ---
MacB !! Haha var det en värdering där?

Jovisst nu har man mac och man kör cubase på densamma - har varit en riktigt tuff resa att ladda upp allting - inte klar ännu. Nästa steg blir att ladda ner några låtar från PC´n tror det blir svårt att hitta alla trådar som hör till en låt och att maccen sedan kan härleda detta i Cubase - spännande värre :o
Efter det ska jag försöka uppgradera till C5.
Och jo i Safari går det att göra precis det du säger men inte göra mappen drag-and-drop bar. Ska testa med FF tack för tipset.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion