Forum > Färdiga produktioner

Eko - LoveMachin

<< < (2/9) > >>

equality:
Jaha, trodde du skulle börja köra Logic?
Nedladdningen funkar. Snott tycker jag inte det är men nån gitarrfras påminner om Bruce Springsteen och Dancin' in the dark.
Finurliga Eko-harmisar annars. Jobbigt delay på voxen som sagt. Skickligt gitarrsolo.

Eddi:

--- Citat från: equality skrivet 15.11.2009, 21:53:37 ---Jaha, trodde du skulle börja köra Logic?
Nedladdningen funkar. Snott tycker jag inte det är men nån gitarrfras påminner om Bruce Springsteen och Dancin' in the dark.
Finurliga Eko-harmisar annars. Jobbigt delay på voxen som sagt. Skickligt gitarrsolo.

--- Slut citat ---
Ja det trodde jag med men det blev en "ohelig" allians mellan Mac och Cubase - då slipper jag lära om.
Har fixat med delayet nu så det inte stör så mycket. Kul att du gillar låten och harmisarna - ska jobba vidare med denna.
Tack för tyck

Bengan_gbg:
Näfan Eko - du får gå in o styra upp prylarna lite mer tycker jag. Det är bra som utkast...men räcker inte riktigt i övrigt tycker jag.

Tycker det påminner ordentligt om Zoo Station....U2.

Eddi:
 :D Ja det är ordentligt otight och uselt spelat - som sagt bara ett utkast med blajtext - men jag gillar stuket så det blir lite jobb på denna härna.
Tack för tyck B

MaxB:
I know
It's been comin' for some time  B)

Lite stökigt med många samtidiga i min lyssning. Mitt tips: Fortsätt att strama åt musikanterna. Nu låter sången bättre, tycker jag.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion