Forum > Färdiga produktioner

Eko - LoveMachin

<< < (7/9) > >>

Eddi:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 19.11.2009, 22:50:00 ---Tjo
Gillar melodin (sången) men finner låten "stökig" på nåt sätt. Får inget grepp om den liksom. Svårt att säga nåt mer om detta... hur gärna jag än vill... men sången gillade jag :lol:

Space

--- Slut citat ---
Jo jag är beredd att hålla med lite stökigt är det. Blev bara så glad att jag kunde stoppa in en massa grejor utan att jag fick latencyproblem.
Tack för tyck

Eddi:

--- Citat från: uriah skrivet 19.11.2009, 23:27:53 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 18.11.2009, 12:41:52 ---Din röst är bra! Låter nånstans som sångaren i italienska gruppen PFM på plattan Chocolate Kings.
Det hade du ingen aning om. Finns det nån mer än jag som känner till gruppen PFM, hmm ingen aning...

Rock on mate!

--- Slut citat ---
Chokolate King finns i LP-backen.. B)
Italienskt vill jag minnas och den sångaren var/är mycket brääkigare..

--- Slut citat ---
Jag har nu via youtube detta fantastiska media lyssnat på PFM och det var ju riktigt bra musik prog och allt. Känner dock inte igen min röst där han kan ju sjunga! Påminde en anings om Pete Townsend tycker jag.

Eddi:

--- Citat från: jugas skrivet 20.11.2009, 03:36:53 ---grymt bra petroleumdoftande rocklåt...retro javisst men framförallt tidlös...skitigt o melodiöst på samma gång....lite udda vändor men ändå catchy... B)

du har fått beröm för sången o det ska du ha...skitbra...!!..och gitarrsolot..!! :D

men jag är skeptisk till tivoliorgeln på sticket...och blåset därefter...det blir en helt annan låt liksom...helt annan kommun...tycker jag <_<

men ändå...riktigt grym låt... B) :D

--- Slut citat ---
"skitigt och melodiöst på samma gång" det gillade jag. Tack för den - håller med om att cirkusorgeln drar ner men diggar blåset faktiskt.
Tack för tyck

Eddi:
LÅTNAMN:             Love Machin
ARTIST/GRUPP:     Eko
GENRE:                 Dieselrock
LÅTLÄNGD:            3:40
KOMPOSITÖR:        Eko
PRODUCENT:          Eko
EV. MEDVERKANDE: Nä
INSPELNINGSÅR:    2009
FORMAT: mp3

Tillrättalagd och färdig? I alla fall flyttad till färdiga.

jugas:
men hörru....hur kan en låt om en gammal mercury vara dieselrock... ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion