Forum > Färdiga produktioner

Gränslandet - Mandolinen

<< < (6/11) > >>

Dividend:
Ja, det är sant... Tyckte väl att det var en löjlig kommentar egentligen ;) Och använde fel ord ..

orjankarlsson:

--- Citat från: Dividend skrivet 05.11.2009, 01:25:19 ---
--- Citat från: orjankarlsson skrivet 04.11.2009, 09:09:58 ---För övrigt tycker jag att man gör sig kraftigt löjlig om man hittar nåt att klaga på här..
--- Slut citat ---

Jag har hittat nåt att klaga på här, och det är denna kommentar du kommer med. Den är ju stendum.

(Inget fel på låten, bara Örjans kommentar.)

--- Slut citat ---

Du får tycka att min kommentar är hur stendum som helst, så fortsätter jag tycka och skriva som jag vill. Puss på dig.

Eddi:

--- Citat från: orjankarlsson skrivet 05.11.2009, 13:49:45 ---
--- Citat från: orjankarlsson skrivet 04.11.2009, 09:09:58 ---För övrigt tycker jag att man gör sig kraftigt löjlig om man hittar nåt att klaga på här..
--- Slut citat ---

Jag har hittat nåt att klaga på här, och det är denna kommentar du kommer med. Den är ju stendum.

--- Slut citat ---

Du får tycka att min kommentar är hur stendum som helst, så fortsätter jag tycka och skriva som jag vill. Puss på dig.

--- Slut citat ---
:lol:

Dividend:

--- Citat från: orjankarlsson skrivet 05.11.2009, 13:49:45 ---
--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

JA naturligtvis lever vi i ett fritt land, men jag aldrig reagerat på nån människa med dummare skriverier än dig. OCh din sunkiga myspace med med meduzastuket, förstärker mitt intryck.

Men vi skall inte bråka om detta, jag avskyr dina skriverier, men jag skulle inte slå dig på käften för dem.... (Voltaire, om du vet vem det är.)

Låt oss bara lägga ner det här.....  B)

Dividend:
de

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion