Forum > Färdiga produktioner

Gränslandet - Mandolinen

<< < (11/11)

cykeln:
Upps - denna har jag visst missat - inte!  :D
Men har slarvat med att tacka ..så
Wernborg
Boxcutter
orjankarlsson
jonnerstone
Eko
MaxB
Dividend
Tokai - särskilt tack!  :wub:

Tack för alla fina ord om texten!  :wub: :wub:

Och samtliga - tack som f-n för all lyssning och snälla värmande ord!  :wub: :wub:

Emulator:
Såhär åsa, kunde du låta lite mer på den andra låten som debatterats :D  Tycker hela prodden är lite mer tilltalande också, lixom att allt gifter sig på ett annat sätt. Ville bara ta det som exempel :)

bra!

Angående det som debatterades tidigare om högt i tak etc:

--- Citat från: orjankarlsson skrivet 04.11.2009, 09:09:58 ---För övrigt tycker jag att man gör sig kraftigt löjlig om man hittar nåt att klaga på här...(vad gör man själv liksom)

--- Slut citat ---

så känns ju den där kommentaren inte riktigt som den vassaste  från i år ;)

Åsa:

--- Citat från: Emulator skrivet 08.12.2009, 00:51:12 ---Såhär åsa, kunde du låta lite mer på den andra låten som debatterats :D  Tycker hela prodden är lite mer tilltalande också, lixom att allt gifter sig på ett annat sätt. Ville bara ta det som exempel :)

bra!

--- Slut citat ---

Tjena, jättekul att den här låten gillas och att du gillar sången på den!
Ibland kan jag väl tycka att det här med uttryck i sång inte behöver bli som att man "skriver lyssnaren på näsan", jag gillar även när det är lite nyanser och så får man lyssna till texten och känna in själv. Jag förstår absolut hur du menar och just i den andra låten kanske jag smittades lite av den medryckande musiken och låter lite lättare än vad texten berättar. Fast man kan kanske tänka sig sättet att sjunga på att man är less och luttrad och faktiskt nästan kan skratta åt eländet, typ? :D

Roligt att mandolinen dök upp igen iallafall, idag figurerade vi i en liten notis i Hudiksvalls Tidning ang den här låten-- http://helahalsingland.se/hudiksvall/1.1590747

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion