Forum > Färdiga produktioner

Gränslandet - Mandolinen

<< < (5/11) > >>

equality:
Vilken super-duper-trio ni bara ÄR! Suveränt kompleterande av varandras begåvning. Peter, Paul and Mary i det tjugoförsta århundrandet. Härligt, jag har saknat dom. Lekfullt, medryckande, smeksamt, djupt och underfundigt! Puh! Jag skall sälja alla
mina instrument (även mandolinen) och hitta tillbaka till min frimärkssamling. Det blir lugnast så.  :ph34r: :lol:

martinm:
Det här är alldeles lysande igen.
Jag köper inte skivor längre men om ni släpper en framöver så tänker jag göra ett undantag.
 :P

Eddi:
En fantastiskt spännande rövarhistoria med bra musik och sens moral. Tre mycket duktiga människor som förgyller vår tillvaro tack för det. Svensk eller norsktoppen - ja vad som, kanske de sistnämnda även klarar svensk sång nu när den är sjungen så bra  :D

Dividend:

--- Citat från: orjankarlsson skrivet 04.11.2009, 09:09:58 ---För övrigt tycker jag att man gör sig kraftigt löjlig om man hittar nåt att klaga på här..
--- Slut citat ---

Jag har hittat nåt att klaga på här, och det är denna kommentar du kommer med. Den är ju stendum.

(Inget fel på låten, bara Örjans kommentar.)

ydderF:
Equality,
du ska fasen i mig inte sälja nånting!! :angry:
Du ska fortsätta laga fantastisk musik, och invitera mig att spela lite lapsteel ibland ;)

Eko,
takk skal du ha :)

Divi,
det är inte snällt att säga "stendum" om någons kommentar..
Du har själv sagt til mig att man inte får lov att säga så ;) ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion