Forum > Färdiga produktioner

Gränslandet - Mandolinen

<< < (7/11) > >>

orjankarlsson:

--- Citat från: Dividend skrivet 05.11.2009, 14:16:23 ---
--- Citat från: orjankarlsson skrivet 05.11.2009, 13:49:45 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 05.11.2009, 01:25:19 ---
--- Citat från: orjankarlsson skrivet 04.11.2009, 09:09:58 ---För övrigt tycker jag att man gör sig kraftigt löjlig om man hittar nåt att klaga på här..
--- Slut citat ---

Jag har hittat nåt att klaga på här, och det är denna kommentar du kommer med. Den är ju stendum.

(Inget fel på låten, bara Örjans kommentar.)

--- Slut citat ---

Du får tycka att min kommentar är hur stendum som helst, så fortsätter jag tycka och skriva som jag vill. Puss på dig.

--- Slut citat ---

JA naturligtvis lever vi i ett fritt land, men jag aldrig reagerat på nån människa med dummare skriverier än dig. OCh din sunkiga myspace med med meduzastuket, förstärker mitt intryck.

Men vi skall inte bråka om detta, jag avskyr dina skriverier, men jag skulle inte slå dig på käften för dem.... (Voltaire, om du vet vem det är.)

Låt oss bara lägga ner det här.....  B)

--- Slut citat ---

Av respekt för trådskaparen så avstår jag från att svara på detta.

Rock on Gränslandet!!  :wub:

Åsa:

--- Citat från: Dividend skrivet 05.11.2009, 14:16:23 ---
--- Citat från: orjankarlsson skrivet 05.11.2009, 13:49:45 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 05.11.2009, 01:25:19 ---
--- Citat från: orjankarlsson skrivet 04.11.2009, 09:09:58 ---För övrigt tycker jag att man gör sig kraftigt löjlig om man hittar nåt att klaga på här..
--- Slut citat ---

Jag har hittat nåt att klaga på här, och det är denna kommentar du kommer med. Den är ju stendum.

(Inget fel på låten, bara Örjans kommentar.)

--- Slut citat ---

Du får tycka att min kommentar är hur stendum som helst, så fortsätter jag tycka och skriva som jag vill. Puss på dig.

--- Slut citat ---

JA naturligtvis lever vi i ett fritt land, men jag aldrig reagerat på nån människa med dummare skriverier än dig. OCh din sunkiga myspace med med meduzastuket, förstärker mitt intryck.

Men vi skall inte bråka om detta, jag avskyr dina skriverier, men jag skulle inte slå dig på käften för dem.... (Voltaire, om du vet vem det är.)

Låt oss bara lägga ner det här.....  B)

--- Slut citat ---
Men vad ær det jag læser??? Sorry, norskt tangentbord.. Lægg ner direkt, kom inte och snacka om hur man kommenterar och sen dræpa till med något dylikt, skæms på sig och sov på saken.... nu blev jag riktigt førbannad. Låt tråden handla om det den ær æmnad før nu.

Dividend:
Ja Örjan vi lägger ner det nu...

Ha det!

sorry, ydderf. Jag for iväg i verbalt agressiva eskapader, pga hur irriterande snubben är...

Tebax till ordningen.

ydderF:

--- Citat från: Dividend skrivet 05.11.2009, 14:23:44 ---Ja Örjan vi lägger ner det nu...

Ha det!

sorry, ydderf. Jag for iväg i verbalt agressiva eskapader, pga hur irriterande snubben är...

Tebax till ordningen.

--- Slut citat ---

Okidoki ;) Tänker inte blanda mig inn..

Åsa:
Eq, martinm och Eko :wub:
Såna där kommentarer vill man bara spara och titta på då och då haha! Underbart att läsa, tack!!

Vi trampar vidare i Gränslandet, det finns texter som bara väntar på att få en melodi har jag hört  :D

[off-topic]För övrigt så är det VITT ute här! Lite snö men ändock.. känns väldigt kluvet sådär, barnsligt spännande och en gnagande ångest över vad som komma skall....[/off-topic]

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion