Forum > Färdiga produktioner

equality & ydderF - September

<< < (12/16) > >>

equality:
jugas: Bra feedb igen! Försökt gömma basen lite i cymbaler nu. Och nej! Hittade inget vettigt kontraljud i de samplingar jag har.
Har du?
cykeln: Cyklar du till tåget? Försökte med den kontra jag brukar ha men den skorrar för mycket. Labbade lite till med basen och tycker mig höra en viss skillnad och som sagt med cymbalen där. Ändrade några toner så att övergången till grundtemat från sticket skulle bli lite smoothare (schysst svengelska va?). Tack för att du ville lyssna igen.
Dividend: Hedrande när nån sparar ens låtar och jag har några av de dina också. Thnx Per!

Ber återigen HM och JT om ursäkt för det egna racet här. Ska försöka bli en bättre människa och co-labba mer.

Marruschkka:
Vackert gitarr-spel här och skönt driv..man bara glider iväg..på en skön tur..

Fint :)

/Marr

equality:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 01.10.2009, 00:21:10 ---Vackert gitarr-spel här och skönt driv..man bara glider iväg..på en skön tur..

Fint :)

/Marr

--- Slut citat ---

Kul att jag fick bjuda på en tur. Lite lättviktigt kanske men blev som det blev. Tack för lyssning och comments Marre!  :)

jugas:
kan tyvärr inte kontra med kontra(häpp!)...eller bistå...men låten är ju kanon som den är...kontra vore bara den där extra kryddan som kunde förhöjt smaken ytterligare...

equality:

--- Citat från: jugas skrivet 02.10.2009, 03:32:36 ---kan tyvärr inte kontra med kontra(häpp!)...eller bistå...men låten är ju kanon som den är...kontra vore bara den där extra kryddan som kunde förhöjt smaken ytterligare...

--- Slut citat ---

Nehepp! Det var synd det. Tack för omdömet!

En ynnest från den fantastiske ydderF. Han har lagt på lapsteel och jag tyckte den lyfte låten!   ^_^ Versionen i första posten.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion