Forum > Färdiga produktioner
equality & ydderF - September
equality:
Sådär, basljudet mer mulligt nu och bastonerna i sticket IS DA SHIT! Naerå men bättre än förra iaf. :huh:
Åsa: Kjempehyggelig av dig, ja menar tack så mycket! Nu vet jag ju inte vilken version du lyssnade på men nu det bara en, bara en, bara en...
cykeln: Cykla med lingonben? :D Som sagt lite versionsanarki här (som alltid när jag försöker få till nåt). Men första halva av september, ja, tre veckor var helt formidabla och det klart man fick nog lite vårsprittspratt av det som förpassade höstkänningen till nästa låt.
HM: De nya grejorna kanske gav lite variation till en ganska monoton grund? Sorry med basen din men jag har så svårt att tänk i andra banor ibland...
Avslappad: Pat Metheny? Vilken musiker! <_< Klart att HAN skulle vara först! :angry: Otroligt sound i guran har också. :ph34r: Man kommer inte närheten... :rolleyes: Själv tycker det ligger ganska nära Dave Grusin. :rolleyes: Nu skall jag lyssna på din nya verre av ankdammslåten JT.
jugas:
tjenare...du vet ju från Studio att jag gillar den här låten....den är ju så fin!! Du har ändrat lite sedan sist och det mesta till det bättre. Jag är bara lite tveksam till basbreaket...elbasen är så väldigt stum....håller med ett tidigare inlägg...Kontra!! det vore så grymt. Den kunde spela samma figurer som nuvarande, bara att få in den klangen...mums
cykeln:
Jajamen!
Den var läcker. Gillar blåset och drumsen som kommit till.
Även sticket - men kanske inte där det bara är bas - om den ska stå för sig själv behöver den kanske något mer kontraaktigt :D
Nä nu måste jag till tåget ...
equality:
Kontra beställd. Kontraspionerar just nu. :ph34r:
Dividend:
SKön instrumental gitarrlåt..
Sparas. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida