Forum > Färdiga produktioner
equality & ydderF - September
cykeln:
Fy fan vad onödigt djävla bra! :wub:
Avslappnad:
Sorry, det är som att sätta fönsterfoder, när de väl är uppe så är det så naturligt att det inte går att förstå allt arbete bakom... ;) Låten äger, helt enkelt och lapsteelen är så naturlig så att det "tjongar" om det. :D
MaxB:
Åter igen en härlig colab. En tidig Peter Gabriel på egna ben med flera KR-medlemmar inblandade och så kommer ydderF in och får det att spraka extra mycket så det står härliga till!
I love this!
Perfekt stycke i en film där huvudrollsinnehavaren efter alla år äntligen "är på väg hem" lyckligare än han någonsin varit. Bara lyckliga skådespelare i en lycklig miljö!
Härlig låt!
Eddi:
Jag vill inte3 säga att lapsteelen förlöste men den förgyllde. Snyggt.
Aettan:
Jag drog igång låten och efter en lite ska vi kalla det skrynklig :D inledning ursäkta E :D så blir det fart i grejorna och behagliga harmisar och slingor utkristaliserar sig på ett osedvanligt stämningsfullt sätt. Ovanpå detta så kommer det in en minst sagt njutbar steelgura som ger en härlig fjordkänsla från vårt broderland till vänster (i all fall från mitt håll :D) jag går igång då och tänker att det här måste jag svar på/uppmuntra till ytterligare stordåd. Glad i hågen klickar jag på svara men hade glömt att se då tystnar musiken som i en annan T Ledin låt. Kort sagt kan vi inte uppdatera den funktionen så att man kan fortsätta lyssna när man skriver svar utan att behöva ladda ner låtarna först?
Är nu på väg tillbaka för att lyssna och skriver jag inget mer under här så anser jag helt enkelt att detta är bra (jävligt till och med men städa liret i inledningen :D)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida