Forum > Demolåtar

THE NIGHTSONG COMPANY - Love finds a new way

<< < (3/6) > >>

MaxB:
Jag gillar er smörpop! Sööönt som bara den. Lite sliskigt kanske men i kärlek och musik är allt tillåtet! 

Wernborg:
Får hålla med Egget om att det dryper om låten. Som i sig är riktigt fin. Jag tror att det skulle bli betydligt mer Commodores och betydligt mindre dansband om ni drog ner ordentligt på reverbet. Sången tycker jag är för hög också.

Bra jobbat.

mahan:

--- Citat från: Guran skrivet 10.09.2009, 16:18:57 ---tjena Mahan och Johan
ja vad ska man säga sitter och lyssnar på lappen och det låter bra !
skön låt.  mixen är bra. reverbet passar in i låten lite mjukt mulligt sound typ
lite sista dansen kram låt
bra jobbat !
mys on !

--- Slut citat ---
Tjou Guran!
Kul att du gillar, väcker sistadansenkänslorna! :D
Och en liten grej.... Mahan = Johan  ;)

Tackar för lyssning och omtyckning!

h.  johan (Mahan) :)

mahan:

--- Citat från: egghuvud skrivet 10.09.2009, 17:04:05 ---Vilken förvirring det skapar med så olika inställningar till en mix. Ibland undrar jag om jag har knäck i lurarna . Inte meningen att göra er nestämda, men jag hör vad jag hör.  :)

--- Slut citat ---
Tjou Egget!
Det är coolt, bara gott att få lite "smisk" nu o då. Kommentaren kommer ju av lyssningen, och kanske lite åxå beroende på vilket humör man är ;)

Ingen nedstämd o inget nerbrännt, inget sålt, ganska härligt att åsikterna går så kraftigt isär, but thet´s life! :D

Tack för ärlig kommentar, uppskattas trots allt! :)

h.  johan

mahan:

--- Citat från: MaxB skrivet 10.09.2009, 17:51:05 ---Jag gillar er smörpop! Sööönt som bara den. Lite sliskigt kanske men i kärlek och musik är allt tillåtet! 

--- Slut citat ---

Tjou MaxB!
Alltid gött med lite smör på wienerbrödet som sen sköljs ner med sirap! :D
Kul att det gillas, visst finns det utrymme för buttermusic.
Tack för smörjningen och kommentaren! :)

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion