Forum > Demolåtar

THE NIGHTSONG COMPANY - Love finds a new way

(1/6) > >>

mahan:
Tjou!
Många snygga samarbeten på gång på KR just nu vi tänkte åxå dra ett strå till stacken. En liten söt ballad, för det finns gott om utrymme för såna.

GRUPP:  The Nightsong Company (TNC)
LÅTNAMN: Love finds a new way
GENRE: Popballad
KOMPOSITÖR: Calle
TEXT: Spacetrucker
ACKEGUROR o SÅNG: Calle
STÄMSÅNG, BAS, KEYBOARDS o TRUMMOR: Mahan
ARR o MIXNING:  Mahan
PLATS: Ackegurorna o sången inspelade i Spactruckers studio i Järvenpää, resten inbandat i Mahans stugestuodio i Hyrkkölä där även slutmixen gjordes.

Så dags att starta sågarna, här kommer den: :D

[mp3=200,20,0,left]http://www.kolumbus.fi/~kw2985/music/CALLE-DREAM-final-02_Master.mp3[/mp3]

h.  TNC

Harmonica mike:
Otåliga killar här,och här har du en till  :D

Inväntar med spänning vad som komma skall  :)

Mike

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 10.09.2009, 12:09:12 ---Otåliga killar här,och här har du en till  :D
Inväntar med spänning vad som komma skall  :)
Mike

--- Slut citat ---

Ruskigt snabba lyssnare! :P :lol:
Hoppas det funkar nu!

h.  johan

Harmonica mike:
Ja boys det får bli nagelfilen  :D

Nä för tusan,lite häftigt reverberande med det hör ju till genren så det passar.
Bra låt och MYCKET BRA SÅNG!!

Krister sjunger innerligt här med mjuk och sammetslen röst,passar också genren perfekt.Om det nu inte är krister som sjunger så ber jag om ursäkt,men det låter inte som Johan..Jo i körerna tycker jag mig känna igen din pipa,mycke snyggt där också.

Bra collab boys,och det låter klart hos mig.

Mike

spacetrucker:
TACKAR TACKAR :lol: ...men det är nog Calle som sjunger så han får ta åt sig av denna äran.
Det blev väl inte så illa dethär nej, Johan lyckades (igen) krama ur en hel del ur detta.

Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion