Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat Plinka
Dividend:
090830 Färdig instrumental verre i trådhuvudet, med fixad release på celli bl a. SÅga på. Insjungning kommer :)
Harmonica mike:
Ja du Per..
Här har du nåt riktigt fint på gång.Drog ned denna för test.Ser att du uppgraderat med sång test/text och lite förändringar i stycket.Och även hittat sångerska förstår jag,nåväl jag kan alltid göra ett försök så får du höra hur det låter med min pipa då den är i "rätt" läge..
Iofs,det finns ju några andra också ;)
Skitfin låt!!
Mike
Dividend:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 31.08.2009, 13:53:46 ---Ja du Per..
Här har du nåt riktigt fint på gång.Drog ned denna för test.Ser att du uppgraderat med sång test/text och lite förändringar i stycket.Och även hittat sångerska förstår jag,nåväl jag kan alltid göra ett försök så får du höra hur det låter med min pipa då den är i "rätt" läge..
Iofs,det finns ju några andra också ;)
Skitfin låt!!
Mike
--- Slut citat ---
Visst får du sjunga också. Vore kul att höra. Men sångerskan jag har fått tag i här, har en röst som passar precis till den stämning jag vill ha... Officiella Lärkan blir hennes :)
Tack att du tycker den är finemang! :)
equality:
Stundtals mycket fin pianomelodi 00:38-01:43. Jag tycker att en sådan vacker visa här är arrad för komplicerad. Tror den skulle funka utmärkt med bara piano och sång, möjligen en cello också men inte allt det andra. Jättesnyggt Per! Skall bli kul att följa denna.
edit: Jo, du kan ju inrte börja en låt som heter Lärkan med en sjungande Grönsångare! :blink: Ornitologerna kommer att rasa! :ph34r:
bow35:
Har lagt på sång
[mp3=200,20,0,center]http://www.henriklarssonbauman.com/musik/LArkan222bow.mp3[/mp3]
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida