Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat Plinka
Dividend:
--- Citat från: Åsa skrivet 29.08.2009, 00:09:31 ---..tror att jag fick höra en lite annan version? Väldigt väldigt fin liten låt är det iallafall, dona lite till så har du en av dina finaste låtar sen tror jag :)
--- Slut citat ---
Tack! eller visa :) Har ju gjort några i eminescuprojektet.
Tack för lyssning.. OCh kul att du uppskattar visan :)
Eller vänta nu, en visa är ju en låt såklart.
RMX:
Det här är ett vackert stycke som skulle vinna på lite mer definition i melodierna och de olika delarna. Just nu känns den lite för "enahanda" eller "samtonig" om man nu kan säga så. Den skulle vinna på att lyftas nånstans! Det låter klassiskt svensk folkmusik och är välarrat.
Dock är soundet helskönt och detta stycke skulle kunna lyfta otroligt mycket när allt faller på plats. So, gimme something re-defined :)
MaxB:
--- Citat från: Dividend skrivet 29.08.2009, 01:04:31 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 29.08.2009, 00:57:31 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 29.08.2009, 00:08:53 ---Bättre att ni ser mina framsteg när jag gör visor eller klassiska stycken, kom jag på sen, i form av insjungning av mina visors sång åt andra. Men underbart???? Vad menar du :D Är jag så tonsäker redan :wacko:
Nä, vad menade du nu max :)
--- Slut citat ---
Jo, jag menar att det nog var inte den vackraste sång jag hört, så jag tycker att det är underbart att du trots det bjuder på sång! Tonsäker - not (inte syftandes på musiktermen utan det engelska ordet)! ;)
--- Slut citat ---
Tack, modig är jag väl kanske. Men jag folk på KR behandlar folk som jämlikar...
--- Slut citat ---
Ja, modig eller helt enkelt du bjuder på dig själv och det, uppskattar jag.
Jag brukar ju presentera ideer ibland, som är långt från färdiga och som troligen låter "urk" i det stadiet de är men jag tycker inte det gör så mycket, jag bjuder på om nån vill skratta.
Och, jag ser att det är en stor skillnad mellan att skratta åt någon - eller med någon.
I min kommentar gällande din sång så är jag med - inte mot! Det går ju inte alltid fram på webben att det är det man menar men jag tror att du förstår var jag står! B)
Dividend:
--- Citat från: RMX skrivet 29.08.2009, 02:05:33 ---Det här är ett vackert stycke som skulle vinna på lite mer definition i melodierna och de olika delarna. Just nu känns den lite för "enahanda" eller "samtonig" om man nu kan säga så. Den skulle vinna på att lyftas nånstans! Det låter klassiskt svensk folkmusik och är välarrat.
Dock är soundet helskönt och detta stycke skulle kunna lyfta otroligt mycket när allt faller på plats. So, gimme something re-defined :)
--- Slut citat ---
Det är inget stycke RMX :D , det är en visa. och inget "lyft" eller pamp skall dit, eller något annat. Men tack för råden, vill man förlänga det hela (inte troligt) så kan jag kolla här :)
Tack för lyssning!
Dividend:
--- Citat från: MaxB skrivet 29.08.2009, 09:10:13 ---
Ja, modig eller helt enkelt du bjuder på dig själv och det, uppskattar jag.
Jag brukar ju presentera ideer ibland, som är långt från färdiga och som troligen låter "urk" i det stadiet de är men jag tycker inte det gör så mycket, jag bjuder på om nån vill skratta.
--- Citera ---
Sån är jag med.
--- Slut citat ---
Och, jag ser att det är en stor skillnad mellan att skratta åt någon - eller med någon.
I min kommentar gällande din sång så är jag med - inte mot! Det går ju inte alltid fram på webben att det är det man menar men jag tror att du förstår var jag står! B)
--- Slut citat ---
Jag har fått ca tre förklaringar nu väl? Så - JA - jag förstår :D
Ha det MAx!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida