Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat Plinka

<< < (4/16) > >>

MaxB:

--- Citat från: Dividend skrivet 28.08.2009, 23:39:16 ---för lång release? (alltså efter man släppt keyboardtangenten)så fadear den ut..
Tack för tidsangivelsen :)

--- Citera ---Jag gillar det melankoliskt svenska i stycket. Ett stycke svensk sommar!
Jag hittar inte nån sångmelodi i mitt huvud då jag lyssnar men hör att stycket har potential både fristående utan sång och om det skulle ha sång.

Ett stycke svensk sommar!

--- Slut citat ---

Sångmelodin är pianot

--- Slut citat ---

Det är nog releasen jag la märke till. Den låter inte som det riktiga instrumentet, mera som vattenfärger med för mycket vatten så färgen rinner ut mer än den ska.

Okej, jag lyssnade på pianot som en skön pianomelodi men tänkte inte på att den visade själva sångmelodin! Så var det ju din underbara sång också!  :P
Tack för att du bjuder på den!  :wub:

Dividend:

--- Citat från: MaxB skrivet 28.08.2009, 23:52:59 ---

Så var det ju din underbara sång också!  :P
Tack för att du bjuder på den!  :wub:

--- Slut citat ---

Bättre att ni ser mina framsteg när jag gör visor eller klassiska stycken, kom jag på sen, i form av insjungning av mina visors sång åt andra. Men underbart???? Vad menar du :D Är jag så tonsäker redan  :wacko:

Nä, vad menade du nu max :)

Åsa:
..tror att jag fick höra en lite annan version? Väldigt väldigt fin liten låt är det iallafall, dona lite till så har du en av dina finaste låtar sen tror jag  :)

MaxB:

--- Citat från: Dividend skrivet 29.08.2009, 00:08:53 ---Bättre att ni ser mina framsteg när jag gör visor eller klassiska stycken, kom jag på sen, i form av insjungning av mina visors sång åt andra. Men underbart???? Vad menar du :D Är jag så tonsäker redan  :wacko:

--- Slut citat ---

Jo, jag menar att det nog var inte den vackraste sång jag hört, så jag tycker att det är underbart att du trots det bjuder på sång! Tonsäker - not (inte syftandes på musiktermen utan det engelska ordet)!    ;)

Dividend:

--- Citat från: MaxB skrivet 29.08.2009, 00:57:31 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 29.08.2009, 00:08:53 ---Bättre att ni ser mina framsteg när jag gör visor eller klassiska stycken, kom jag på sen, i form av insjungning av mina visors sång åt andra. Men underbart???? Vad menar du :D Är jag så tonsäker redan  :wacko:

--- Slut citat ---

Jo, jag menar att det nog var inte den vackraste sång jag hört, så jag tycker att det är underbart att du trots det bjuder på sång! Tonsäker - not (inte syftandes på musiktermen utan det engelska ordet)!    ;)

--- Slut citat ---

Tack, modig är jag väl kanske. Men jag folk på KR behandlar folk som jämlikar, förutom när det blir bråk . Freddy och jag senast. Jag respekterar mannen, men sarkasmer visar mer om freddy, än om mig....  Vill ha roligt åt att nån är dålig på något. VÄrre än lyteskomik nästan. Avskyvärt.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion