Forum > Färdiga produktioner

ydderF - Love Me Leave Me

<< < (7/10) > >>

Dividend:
Ja, skit i demokvota och sånt. Tydligen har jag runt 50%, men har aldrig brytt mig om att kolla förrän nu.

Orka, liksom ;)

ydderF:
Tack för support'n , grabbar ;)

Rattlesnake:
Också en fin låt, tryck i basen även här (ja, jag är basist och märker när det är lite extra). Jag avskyr när det är för hårt komprimerat, men jag tycker du håller dig på rätt sida. Det är in-your-face men inte pump eller dist - bra!

Jag reflekterar över att du sjunger bra, tänkte lite på Chris Isaak. Mixen är även denna gång oklanderlig. Ett par ljud gillar jag inte - virvelljudets metallklang och det hemska gitarrbrummet på slutet. Usch, låter som när en lödning släppt i gitarrkabeln! Så, nu fick jag klaga lite. Men det låter skitbra annars!  :)

ydderF:
Tack, klapperslangen ;)

Brummet på slutet var med vilje, jag gillar sånt på slutet och even i början av låtar :rolleyes:
Vet inte varför, men :o
Hyggligt at du gillar mitt basspel. ;)

Åsa:
Ja den här låten var ju också direktkvalificerad till spelaren  :)
Mysig låt, allt är snyggt gjort, refrängerna kunde få höras lite mer, eller ja nåt som jag inte kan sätta fingret på. //Äh, glöm det där med refrängerna, det låter skitbra alltihopa, tyckte din sång drunknade lite från början men nu är jag hemma med det också :)

Haha, läste Ekos Slipover/Örjankommentar  :D Ja era röster påminner nog lite om varandra kanske.
Väldigt skön ton och uttryck har du!

Låten har gått på repeat här några varv nu, sätter ordentligt fast..

/Åsa

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion