Forum > Färdiga produktioner
ydderF - Love Me Leave Me
hogge:
--- Citat från: Åsa skrivet 04.09.2009, 20:50:43 ---Låten är värd att kommenteras igen :) Jag har lyssnat på den hur många gånger som helst nu på två dagar. Den förgyllde verkligen bussresan Hudiksvall-Tällberg tur och retur :D Satan så bra låten är, för mig är detta en klockren hit. Mycket snygga grejer i låten att lyssna på!
--- Slut citat ---
hogge:
--- Citat från: Åsa skrivet 04.09.2009, 20:50:43 ---Låten är värd att kommenteras igen :) Jag har lyssnat på den hur många gånger som helst nu på två dagar. Den förgyllde verkligen bussresan Hudiksvall-Tällberg tur och retur :D Satan så bra låten är, för mig är detta en klockren hit. Mycket snygga grejer i låten att lyssna på!
--- Slut citat ---
Kan bara hålla med Åsa till 100%... Grymt skön låt. Refrängen sticker (enligt mig) ut och det är inte utan att jag har svårt att sluta nynna på den.. Den här åker in i min MP3-maskin...
Gött jobbat...
ydderF:
Tack! Coolt at få va i din MP3 maskin B)
mahan:
Tjou ydderF!
Detta stycke gillas här i finnskogen! :D
Snyggt upplagt och fint arrat. Rösten gillas, passar som schmäck till denna låt. Och instrumentbehandlingen kan jag heller inte såga på.
Enda som jag skulle tänka mig att fixa på är mixen, den låter aningen tjock nu, kanske lite väl komprimerad, och då drabbas ju dynamiken i låten. Särskilt vid det snygga choruset blir det lite trångt i ljudbilden.
Annars e det bara att råkka vidare, bra jobbat! :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida