Forum > Färdiga produktioner

ydderF - Love Me Leave Me

<< < (6/10) > >>

Eddi:
Det är kanske bara jag som tycker men din och Örjans röst är väldigt lika -  varför skriver jag nu det då? Ja det har jag ingen aning om - diggar i alla fall denna låt och din framtonin och ditt sätt att orkestrera det hela - urbra Freddy.

ydderF:
Tack, men vem är Örjan? En link kanskje? ;)

Eddi:
http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=18401.0

Åsa och Örjan kallar sig för slipover som band - han gjorde några egna också innan Åsa satte klorna i honom :D

cykeln:

--- Citat från: MaxB skrivet 22.08.2009, 13:21:42 ---
--- Citat från: ydderF skrivet 22.08.2009, 11:36:35 ---Tack för informationen, MaxB och Jon.

detta verkar som et bra forum med et gjäng trevliga folk.
Men jag vil inte tänka statistik, kvota, förhållande, karma och gud vet vad!
Men at det "liksom" är fel at kommentera på egen tråd hörs ju störtlöjligt ut!!!
Om nån skriver at dom tycker min låt är bra, och jag svarar tack, blir det dårlig statistik då??  :huh:

--- Slut citat ---

Jag gillar verkligen kontrollrummet!
Jag vill inte heller tänka på statistiken utan vanligt folkskick har hittills givit mig en "ratio" på c:a 81.66%, "just happens, ya know..."

Jag tror inte nån påstår att det är fel att kommentera i egna trådar. Men en del av oss svarar på flera andras synpunkter och kommentarer i ett sammanställt svar istället för att svara en i taget. Det är kanske onödigt men en del av oss gör så och... det påverkar visst den där statistiken som vi inte alls bryr oss om...   ;)

(Nu är jag uppe i 81.71%) :P

--- Slut citat ---

Ursäkta lite mer OT här

För mej löses grundfrågan i detta ganska enkelt och automagiskt genom att
den som inte är intresserad av en dialog med mej låter jag vara ifred.
Det spelar naturligtvis ingen roll om man gör musik i toppklass eller inte.

equality:

--- Citat från: ydderF skrivet 22.08.2009, 02:19:41 ---Men kjära nån, forums är väl til för at ha skoj?? ;)
Några gillar at ladda upp sånger, andra gillar at skriva om dom..
Är det nån som bestemmer hur månge kommentarer vs demo?
Har jag blivit medlem av nåt slags regime??? :unsure: ;)

--- Slut citat ---

Bekymra dig inte för någon demokvota. Fortsätt gläd oss med din fina musik. Kommentera gärna andras låtar  - lite av communitytanken - men absolut inget krav. Ja, forumet är till för att ha skoj.  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion