Forum > Färdiga produktioner

Rattlesnake - Old Sequoia

<< < (7/9) > >>

Wernborg:
Låter finfint nu.

Dock är virveln fortfarande inte bra på slutet. Nu är triofeelingen nästan borta och är istället bara otajt.

Nån violin i det övre registret som kunde få åka upp i volym också.

Eddi:
Jag Claudius - alltsp nåt romerskt drama

Rattlesnake:

--- Citat från: Wernborg skrivet 13.07.2009, 01:18:39 ---Låter finfint nu.

Dock är virveln fortfarande inte bra på slutet. Nu är triofeelingen nästan borta och är istället bara otajt.

--- Slut citat ---

OK,
skall försöka lyssna mig fram till var den är otajt och se om den går att fixa till. Du måste ha känsliga öron. ;) Tack för att du följde upp!  :)

Rattlesnake:

--- Citat från: Eko skrivet 13.07.2009, 11:10:14 ---Jag Claudius - alltsp nåt romerskt drama

--- Slut citat ---
Kanske är hornen som ger dig den associationen? Skulle nog kunna funka till det, men det var inte det jag tänkte mig heller!  :)

I morgon tänkte jag visa vad jag hade tänkt.   ^_^

freddy:
Angående virveln. Det är nog både lite otajt och sen är anslaget lite ojämnt ibland. Efter 141 (enligt spelaren) så lägger du till något dubbelslag och då känns det svajigt t.ex. Det stressar lite i vissa anslag tycker jag det låter som, man vill bara ha ett schyst flyt liksom. Det blev en stor grej av detta nu, vilket det egentligen inte är.

Jag gillar den mer nu - låten, osäker på varför eller vad som har hänt. Eller om det kan vara så att det är för att det är andra gången jag gillar den.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion