Forum > Färdiga produktioner

Asti - Lev ditt liv

<< < (3/10) > >>

asti:

--- Citat från: Dividend skrivet 21.06.2009, 18:09:41 ---Jodå, låter standard-asti. Jag blir väl inte berörd just för tillfället annat än att jag vill lyssna igen på annat humör.

Men helt ok hantverk!

Jo, på tal om galna låtnamn då: "Lev ditt liv, och skit i andra" :D ehumm, det jag kom att tänka på när jag läste trådens namn :) Sorry, skall begå harakiri genast :)

--- Slut citat ---
OK, du ställde in dig på dyster-humör, så det blev kanske lite fel?  :rolleyes:
Hoppas du har en riktigt slö kniv!  :lol:
Tack för lyssning och namnförslag,
/Hantverkar-Asti.

Dividend:

--- Citat från: asti skrivet 21.06.2009, 18:35:27 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 21.06.2009, 18:09:41 ---Jodå, låter standard-asti. Jag blir väl inte berörd just för tillfället annat än att jag vill lyssna igen på annat humör.

Men helt ok hantverk!

Jo, på tal om galna låtnamn då: "Lev ditt liv, och skit i andra" :D ehumm, det jag kom att tänka på när jag läste trådens namn :) Sorry, skall begå harakiri genast :)

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Lyssnade faktiskt inte på texten, men var nog det  :D

"Standard-asti" låter mer negativt än jag avsåg. Mer att det var bra kvalitet rakt igenom. Återkommer när jag den gått ett tag :)

asti:

--- Citat från: Dividend skrivet 21.06.2009, 19:17:55 ---
--- Citat från: asti skrivet 21.06.2009, 18:35:27 ---

Men helt ok hantverk!

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Lyssnade faktiskt inte på texten, men var nog det  :D

"Standard-asti" låter mer negativt än jag avsåg. Mer att det var bra kvalitet rakt igenom. Återkommer när jag den gått ett tag :)

--- Slut citat ---
Ingen fara - alla reaktioner och synpunkter är välkomna!
Det är ju lite tråkigt om en låt inte väcker några funderingar eller känsloyttringar, men då är det troligen en intetsägande låt. Så enkelt är det nog.
Men jag tar gärna emot tips på hur man ev kan göra den intressantare!  :D
/Asti

Dividend:

--- Citat från: asti skrivet 21.06.2009, 19:43:40 ---Det är ju lite tråkigt om en låt inte väcker några funderingar eller känsloyttringar, men då är det troligen en intetsägande låt. Så enkelt är det nog.
/Asti

--- Slut citat ---

Jag ogillar helst att ge kommentar på snabblyssning :) Så enkelt är det snarare.. Blir lite svårt att ge funderingar om man är så pass trög att det tar 3-4 lyssningar att komma på nåt vettigt att säga :D

Ja, visst. Skall se om jag kan komma på nåt tips om jag fortfarande inte fattar nåt imorgon :D

asti:

--- Citat från: Dividend skrivet 21.06.2009, 20:35:22 ---
--- Citat från: asti skrivet 21.06.2009, 19:43:40 ---Det är ju lite tråkigt om en låt inte väcker några funderingar eller känsloyttringar, men då är det troligen en intetsägande låt. Så enkelt är det nog.
/Asti

--- Slut citat ---

Jag ogillar helst att ge kommentar på snabblyssning :) Så enkelt är det snarare.. Blir lite svårt att ge funderingar om man är så pass trög att det tar 3-4 lyssningar att komma på nåt vettigt att säga :D

Ja, visst. Skall se om jag kan komma på nåt tips om jag fortfarande inte fattar nåt imorgon :D

--- Slut citat ---
Med mig är det tvärtom - jag är så velig så om jag inte kommenterar mina första intryck, så vet jag att jag aldrig kan bestämma mig!  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion