Forum > Färdiga produktioner

Asti - Lev ditt liv

<< < (10/10)

Clemens:

--- Citat från: asti skrivet 19.07.2009, 21:09:12 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 19.07.2009, 21:02:04 ---Ja Asti, det här är du en mästare på...5 dysterkvistar av 5 möjliga från en annan dysterkvist, skitbra! /C

--- Slut citat ---

Tack, det gläder mig verkligen! Kanske ska passa på att göra en glad låt?  :)

--- Slut citat ---

Nej för f-n!  :D

stajo:
tycker denna var jätteskön att lyssna på. Texten var bekväm och arret också, det är nog en av dina bättre.
Funderade på om du skulle höja den någon halv ton eller så, några bastoner som känns lite ansträngda, men vafan det känns ju bra så här.
Gott

asti:

--- Citat från: stajo skrivet 19.07.2009, 21:18:54 ---tycker denna var jätteskön att lyssna på. Texten var bekväm och arret också, det är nog en av dina bättre.
Funderade på om du skulle höja den någon halv ton eller så, några bastoner som känns lite ansträngda, men vafan det känns ju bra så här.
Gott

--- Slut citat ---

Roligt att du gillar låten! Lite jobbigt att höja gitarrerna en halvton, blir ju till att spela in dom på nytt i så fall. Avvaktar nog ett tag med det. Ska börja med att kolla in de ansträngda bastonerna och se vad man kan göra åt dom partierna!
Tack för lyssning och kommentar!

Leif:
Mycket bra detta! Bra och tänkvärd text. Beundrar hur du kan skriva om sånt här utan att det blir banalt. Bra sång med! Kan inte höra nåt i mixen som skulle låta fel. Allt bra på denna. Låten berör precis som dina låtar brukar beröra.

Tack!

asti:

--- Citat från: Leif skrivet 20.07.2009, 02:08:40 ---Mycket bra detta! Bra och tänkvärd text. Beundrar hur du kan skriva om sånt här utan att det blir banalt. Bra sång med! Kan inte höra nåt i mixen som skulle låta fel. Allt bra på denna. Låten berör precis som dina låtar brukar beröra.

Tack!

--- Slut citat ---

Tack för det! Nu blir jag glad! Får vänta tills det går över, så att jag kan fortsätta göra låtar!  B)
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion