Forum > Demolåtar
Bengan - ANYTHING V3.0 (mp3)
Bengan_gbg:
Egget: Okidok - det är beaktat men jag är inte säker på att det är helt åtgärdat iom versionen som presenteras nedan...att låten o arret funkar är viktigast!
Eko: Var tvungen att lyssna på Alvin men håller inte med alls. Å andra sidan brukar jag inte höra sådär ofta att jag "låter som ngn"....är för lite sångare helt enkelt. Strålande sol på västkusten i övrigt ;)
EQ: Tack! :)
Bengan_gbg:
Tredje och förmodligen sista försöket - om jag inte får råskäll för insatserna...
ANYTHING - v3.0
RAWK on...
Fanken ock...glömde pungtångsvrålet t den här låten...
Eddi:
Strålande nu Bengan absolut noll (0) invändningar. Vet inte om det var nytt men det där trollska inslaget vid rösterna gillas.
5 ekon av 5 möjliga
Eko
Bengan_gbg:
Eko: Thanks - efter lite värdefull input från annat håll så kommer jag nog blanda om låten en gång till men då bara på finlirarnivå på gitarrsolovolym och lågbas - .....pianot är nytt....
Yllet:
Tycker det låter jättebra. Möjligen skulle man kunna tänka sig att lägga ett reverb på masterreglen för att få lite mer djup i mixen, vidare kan jag sakna lite tryck i basen. Sången på refrängen är lite för stark i förhållande till övriga låten: Anything! Leaden alltså. Man skulle även kunna tänka sig lite delay här! Tänk hellacopters.
Men överlag är det bra. Skön låt.
/Jon
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida