Forum > Demolåtar

Bengan - ANYTHING V3.0 (mp3)

<< < (4/7) > >>

Dividend:
Ok, version. Fan, bengan, nåt jag tänkt på tidigare är att jag aldrig bryr mig om ifall mixen låter bra eller dålig på dina låtar. Det funkar alltid oavsett mix. :D
Så är det sällan...

Skön låt helt klart. Jävligt bra

Bengan_gbg:
Mahan - tack! Jag ska allt fila lite mer på mixen när tempen ute går ned - men det är kul att det klarar sig från Obbnäs-sågen redan i dagens utförande :)

Emu: Dubb kanske inte är så dumt - får ta fram pungtången då :) Kul att solot är "obehagligt tight" - jag är väl inte direkt känd för att vara tightaste gitarristen i stan annars.

Dividend: Jag ger den ett varv till så småningom (mixen)....det är oavsett riktigt kul att låtarna funkar - för det är det är det som är viktigast. Har tänkt flera gånger på att ju mer jag "strippar" finesserna - desto bättre blir det. Försöker bevara ngn slags rockkänsla i grundutförandet....bra om det håller rakt igenom....

egghuvud:
Jodå inte illa. Några småsaker. Tycker att sångljudet är lite för mellanregistrigt. Låter lite för mycket telefon även när det inte är en effekt, vilket är synd jag efterlyser lite mer djup och bas i sångljudet.- Trummorna är lite raka och onynaserade + att jag tycker rummet är lite för stort i förhållande till resten. Kompgitarrerna är maffiga.
Jag hör inte riktigt basen så den kanske skulle petas upp ett snäpp.

Gillar verkligen låten och arret.  :)

Egg

Eddi:
Efter en till lyssning nu så slog det mig att du låter lite Alvin Lee i din sångröst - se där en ny "du låter lite som....." den hade du inte hört förr va?
Glad sommar fast det regnar väl på västkusten ;)
Eko

equality:
Låter tufft och mycket kompetent. Gillar det feta aggro-guraljudet. Bra sång och unisona körer.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion