Forum > Demolåtar

Bengan - ANYTHING V3.0 (mp3)

<< < (6/7) > >>

Bengan_gbg:
Du har nog rätt Yllet. 4.0 på söndag kväll....förhoppningsvis. Sedan är det definitivt finito....
Mycket dilaj på sången redan iofs (även om det flyter in  i resten). Basen förtjänar lite mer muller dock. På något vis. På sätt o vis är det nog bra att den inte är så tydlige med tanke på hur jag lirar bas.

Hemmansaegarn:
Allra först: WOW - Riktigt bra!

Inte mitt i prick i den genren jag gillar bäst men det är tillräckligt nära för att jag ska digga!

Gitarrerna låter skitbra men i hörlurar känns stereobilden lite för stor. Hade på själv lagt ihop de mer i mitten.

Har lite svårt att höra basen i mina lurar men det kan ju bero på dom??

Trummorna gillar jag med det 'diskantiga' bettet.

Gillar VERKLIGEN pianot på brytet. Fräckt!

Det jag gillar minst i låten är hur du avslutar sångmelodin på refrängerna. Passar inte riktigt in tycker jag.

// Gôtt mos

zorrow:
Svinbra Bengan! Har hållt mig borta ett tag pga jobb, familj o dyl. Det låter urtajt och proffsigt! Om man skulle komma med något förbättringsförslag så är det trummorna som låter fortfarande lite smäckiga. Inte irriterande så, men det finns ytterligare potential här. Fasen till bra låt och mix!!!! Det rockar!!!! Mums!!! :rolleyes:

Yllet:

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 03.07.2009, 15:01:52 ---Du har nog rätt Yllet. 4.0 på söndag kväll....förhoppningsvis. Sedan är det definitivt finito....
Mycket dilaj på sången redan iofs (även om det flyter in  i resten). Basen förtjänar lite mer muller dock. På något vis. På sätt o vis är det nog bra att den inte är så tydlige med tanke på hur jag lirar bas.

--- Slut citat ---

Ibland måste en låt få vara klar, det finns allt folk som har åsikter även om färdigmastrade album :) Smaken är som baken.

Bengan_gbg:
Hemmansaegarn: tack!!

Zorrow: Har lurat på vad du håller på med men det är sommar o varmt på andra ställen i landet med anar jag...bra låt du postat precis! Ska kolla på trummorna då :)

Yllet: Ja vad fan - grejen är att jag vill göra låtar. Sjunga, spela och mixa ska jag egentligen inte.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion