Forum > Färdiga produktioner

Dividend - Friendship

<< < (5/8) > >>

Emulator:
ja jävlar.

Lite enklare tongångar äön vanligt, antagligen också därför man blir så förbannat medsliten. Fanken, sitter ju halvt om halt och smådreglar lite lallande i soffan efter lyssning. wow.

Sover väldigt lite också, kan även vara det :lol:

Nej, återkommer när jag samlat mig. Sammanfattningsvis tyckte jag nu efter ett pra lyssningar att introt lovar mindre än låten håller.  Den växer massvis, och det tokpampiga fick gärna vara längre -en kvart eller så ;)

underbart, tack ! :)

Dividend:
Tack! :)

Light Head:
Detta känns väldigt komplett! Nu behövs det bara en stor kostymfilm sedan är kompositören historisk..  (kanske lite överdrivet, men detta är bra!)

Måste lyssna mer,,

Åsa:
Var ska jag börja.....
Lite gnäll först  ;) Första delen får jag inte riktigt att flyta, lite olika melodier känns det som, hittar inte tråden där på nåt sätt. Jag som inte riktigt förstår mig på klassisk musik säkert  :D Körpartierna är snygga på sitt vis, inte så där verklighetstrogna men jag tycker ändå om dom, låter titanic - det har du hört förut vet jag. Soundet på dom.

Stycket från 02,25 och framåt, helt underbart vackert! Nu blir jag berörd, och rörd!
Från 03,33 och framåt, makalöst. Ljud och arrmässigt kan det väl mäta sig med det bästa av det bästa? Otroligt fint!!  :wub:

Lite ris och ros, men allra mest ros! Riset beror nog mer på mig och min förmåga att ta till mig av klassisk musik.

Inne på fjärde lyssningen nu, kanske början känns hemma snart också, haha!

/Åsa

Harmonica mike:
Tjenare.

Jag har varit och frusit i Sareks Nationalpark över helgen.Kallt som f-n.Snöat har det gjort,ingen musik överhuvudtaget.Bara tystnaden från vildmarken,accentuerad av kall vinande Nordanvind och snö i massor.Kommer hem 12 timmar tidigare än beräknat,och hör att du har varit på denna i positiv bemärkelse.Njöt i fulla drag genom stycket.Sen när det tog slut så kände jag tystnaden från fjällen igen.De bilder jag tagit däruppe skulle sitta till detta alster.Vår och vinter kombinerat med ett förspel av sommaren på låglänta områden.Mycket vackert,liksom ditt stycke Per.

Nu sejvar jag detta.

Tack!

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion