Forum > Färdiga produktioner

Dividend - Friendship

(1/8) > >>

Dividend:
LÅTNAMN: Friendship
ARTIST/GRUPP: Dividend
GENRE: orkester
LÅTLÄNGD: 4min
KOMPOSITÖR: Rosqvist
PRODUCENT: densamme
EV. MEDVERKANDE: -
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3

JAg anser denna vara färdig...
-------
EDIT: förlängt pamppartiet, och förkortat och röjt bland noterna på mindre bra saker..

-----------------------
NY VERSION! Kraftigt ändrad och uppdaterad med pampig final

bow35:
Gillar instrumentet som kommer in på 64. Första delen låter lite forcerad och harvande till skillnad från andra (efter den lilla pausen). Kan vara att jag snöar in på synth ljudet på stråkarna och att det är lite jobbigt och att det är det som jag upplever som forcerat.

Dividend:
Tjena bow!

Tack för lyssning, har uppdaterat låten nu.. Bara ett utkast än så länge

På 6 minuter  :rolleyes:

Synthigheten är ett problem ja.. Skall kolla på quantizern just i detta långsamma stycke (justerar slumpmässigt i tidsled varje not på ett spår)... Det är en "largo" från igår uppdaterad med final.. Går i Am eller Cdur eller nåt. Bara vita tangenter :)

RMX:
Mycket vacker komposition! Det hörs att det inte är färdigt och att instrumenteringen är något hård och kantig. Längden känns helt ok. Kanske blir det något tomt i det lugnaste partiet innan finalen. Men jag lyssnar gärna ett varv till när bitarna börjar falla på plats. Och detta låter inte helt i stil med dina andra stycken heller faktiskt! Det här låter mer "klassiskt" än moderna på nåt sätt.

Dividend:
Jäpp mixen skall jag ta itu med snart, kanske förkorta kompositionen också lite och få bitarna på plats.. :)

Tack för lyssning och comment! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion