Forum > Demolåtar

equality & ydderF - Bodil

<< < (13/19) > >>

Dividend:
Jag kan inte lyssna  :blink:

equality:

--- Citat från: Dividend skrivet 01.07.2009, 11:39:08 ---Jag kan inte lyssna  :blink:

--- Slut citat ---

NU skall det gå! Jag vet inte hur det är att spela bastuba men jag tyckte den lät lite sen och då transienter i stort saknas drog jag i wav-filen något åt vänster. Tycker det låter tajtare nu.
La upp den versionen här. Hoppas den kan gå som färdig nu då trots avsaknad av marschbastrumma, har ingen sådan.

cykeln: Väldigt vänliga ord!  :wub: Var ju mest på skoj denna kom till. Inte så seriös menat och harmisarna är väl ändå ganska konventionella i den genren. Jättekul att du gillar detta. Thanx!

HM: Sejva den sprillans nya med tajtad bastuba i stället!  :P Slutet fixat. Tack Micke!!

Dividend:
Detta måste vara den optimala Bodilversionen :)

Bastuban låter bättre, både spelad och samplingen..

equality:
Tack för att du följer denna Per! Jag gjorde ytterligare några småjusteringar, tyckte sången var lite stark och att det fattades några tubtoner.  :rolleyes: Nu skall badas.  :blink:

cykeln:

--- Citat från: equality skrivet 01.07.2009, 13:58:53 ---Tack för att du följer denna Per! Jag gjorde ytterligare några småjusteringar, tyckte sången var lite stark och att det fattades några tubtoner.  :rolleyes: Nu skall badas.  :blink:

--- Slut citat ---
V fn - har ni inget jobb att svettas på!  :ph34r: :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion