Forum > Demolåtar
equality & ydderF - Bodil
Dividend:
Jag kan inte lyssna :blink:
equality:
--- Citat från: Dividend skrivet 01.07.2009, 11:39:08 ---Jag kan inte lyssna :blink:
--- Slut citat ---
NU skall det gå! Jag vet inte hur det är att spela bastuba men jag tyckte den lät lite sen och då transienter i stort saknas drog jag i wav-filen något åt vänster. Tycker det låter tajtare nu.
La upp den versionen här. Hoppas den kan gå som färdig nu då trots avsaknad av marschbastrumma, har ingen sådan.
cykeln: Väldigt vänliga ord! :wub: Var ju mest på skoj denna kom till. Inte så seriös menat och harmisarna är väl ändå ganska konventionella i den genren. Jättekul att du gillar detta. Thanx!
HM: Sejva den sprillans nya med tajtad bastuba i stället! :P Slutet fixat. Tack Micke!!
Dividend:
Detta måste vara den optimala Bodilversionen :)
Bastuban låter bättre, både spelad och samplingen..
equality:
Tack för att du följer denna Per! Jag gjorde ytterligare några småjusteringar, tyckte sången var lite stark och att det fattades några tubtoner. :rolleyes: Nu skall badas. :blink:
cykeln:
--- Citat från: equality skrivet 01.07.2009, 13:58:53 ---Tack för att du följer denna Per! Jag gjorde ytterligare några småjusteringar, tyckte sången var lite stark och att det fattades några tubtoner. :rolleyes: Nu skall badas. :blink:
--- Slut citat ---
V fn - har ni inget jobb att svettas på! :ph34r: :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida