Forum > Demolåtar
Do you feel
ynot:
fantiskt bra Karl
nyskapande utan att bryta med något inte illa alls
fanclubben fylls på .men pengarna ville inte gå in på kontot
skit bra..detta, förutom slutet som varken är fade eller avslut,, nått av de två tack
tony
mixuz:
Du sjunger verkligen bra.. :) Kommer att tänka på peter Gabriels röst.. O fin melodi
karl:
det är ett kort studsande delay som får en att tänka på utomhus...brukar annars inte vara rädd att köra torrt...är en sopa på att hålla koll på frekvenserna så jag provar gärna med att skära bort det som behövs...sen skulle jag inte ha något emot om Kate Bush dök upp på Heleneborgsgatan där jag håller till :)
Allt gott / karl
--- Citat från: Callander skrivet 24.05.2009, 18:54:27 ---Är det flanger eller jättekort delay du lagt på sången? Inte min favoriteffekt. Jag hade själv testat lite mer obehandlad sång (det är inte dåligt sjunget så du kan gärna visa lite mer av "råvaran"!) och lämnat lite mer utrymme för den genom att dra bort lite övre mellanregister och diskant på andra saker. Ett diskret och långt delay hade varit mitt val men allt detta är en smaksak.
Under "whyy" vore det snyggt med kvinnokör av något slag. Jag är lite inne på att Kate Bush skulle platsa i denna låt... (Ta det som en komplimang :))
Oh well bara mina subjektiva åsikter.
--- Slut citat ---
Emulator:
Jomenvisst :) snyggt karl! Önskar lite mer drama i arret under refrängen, men funkar såhär också :)
Kon-Trollet:
jättefint.....får Genesis-vibbar av detta av nån anledning - influens kanske ? ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida