Forum > Demolåtar
Do you feel
Eddi:
--- Citat från: equality skrivet 02.06.2009, 21:31:17 ---OK, den från före 22/5 jämfört med den från 22/5. Tiden går. :huh:
--- Slut citat ---
Aha den från den 21/5 där ser man :) Nja jag håller nog inte med tycker att mixen från den 22/5 är mycket bättre än den från den 21/5.
Eko
Åsa:
Fint! Började skriva tider där jag hörde klick ljud men såg sen att det redan var gjort :)
Hängde först upp mig på mixen av sången, men under andra lyssningen så tycker jag att det känns rätt.. Får se om du ändrat nåt på den när du uppdaterar, ska lyssna igen då, låten är absolut värd många lyssningar. Mycket skön!
stensdotter:
Goaste Karl. Jag blir ALLTID alldeles hänförd av dina alster. Du bygger in rymd i produktionen, det känns som jag sitter med en hel orkester framför mig. Otroligt snygga ljud på stråkar mm. Och så, åååååh, din röst o dina texter. Du är ett underskattat musikgeni som borde komma ut ut ut med det du har inom dig. Vill att hela världen ska lyssna!!! Och så är du en riktigt go person också ;-) Nu börjar det lätta på jobbfronten här, är du hemma o inne i studio något på dagtid vecka 26? Hojta i så fall! Kram!
karl:
Tnx Anna....Hörs O.k.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida