Forum > Färdiga produktioner

Rattlesnake feat Marruschkka - Valan

<< < (10/13) > >>

Rattlesnake:
Tack SYNTH och Marre!

Jag myser verkligen över alla positiva ord.

Ja, det kanske måste bli en utbyggd variant. Synd bara att tiden har en förmåga att aldrig räcka till. Tänk om man slapp sova eller jobba, vad mycket nyttigt man skulle få gjort...  -_-

Marruschkka:
Jag VET hur fina svar vi fått här, men jag vill ge gärningsmannen en extra knuff, för sitt formidabla jobb med detta stycke, vilken musik... :wub:

Bump

equality:
Ytterligare en låt som skadats i flytten. Synd då jag har missat denna. Kan du lägga upp en ny eller alternativ länk Rattlet?

Rattlesnake:
Jag får inte bort den trasiga filen så jag kan lägga dit en hel...  :(

Här finns den på speedyshare så länge:
http://www.speedyshare.com/627816818.html

equality:
Lyssnar i hyffsade pc-högtalare. Introt är i mina öron lite Dividend-inspirerat i harmonierna. Kul. Gillar starkt det oväntade durackordet vid 00:50 ca. Gillar också starkt de mer atonala blås och stråkgrejorna mot den taktfasta och repetetiva cellofiguren. Bra sånginsats av Marruschka. Sluttonerna i varje strof blir kanske väl starka. Originellt och snyggt utan att bli insmickrande stycke som jag tycker platsar i ett större sammanhang, ett verk av typ symfoni, musikal eller del i filmmusik. Låter, för att använda ett slitet uttryck, proffsigt. 

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion