Forum > Färdiga produktioner
Dividend - Fractal
Dividend:
--- Citat från: ynot skrivet 22.04.2007, 01:35:23 ---mycket lovande början ... stavinski goes to with marko polo på spa......
sedabn blir utflyckten i trädgårdar o bergslandskap.... mycket pga pianot som såtter känslan strakt.kanske låtta lite på det o släppa in de andra lite mer... blir 5 olika bildvärldar för mig för din musik ger mig många sådana.. men skulle vilja vara i mer kaos mer fraktalt sänderfall o uppbyggnad d v s mer kaos mer strultur... :D
men man kan inte påeka på nått som är dåligt mer på saker som är för perfekta o planerade,
hantverket är lysande ... o könslan finns där som bambun i ansiktet ,,
gott jobb per.../ynot
--- Slut citat ---
Det där om pianot kan ligga nåt i. Jag skall som sagt göra om slutet.
5 olika bildvärldar? Gött, att kunna göra intryck :lol:
Dividend:
--- Citat från: SYNTH skrivet 22.04.2007, 00:18:49 ---Oj riktigt orkesterverk låter inte alls pjokigt må jag säga gillar det! :)
--- Slut citat ---
:) Tackar!
tsmalmbe:
Saknar: mera dynamik i pukslagen
Ogillar: cymbalerna, låter inte smidigt utan maskinellt
Annars: lyckad helhet
Jag skulle gärna göra ett samarbete nångång, om du alls får kix av verk som Atom Heart Mother (Pink Floyd).
http://en.wikipedia.org/wiki/Atom_Heart_Mother
Harmonica mike:
Ja du Per..
Ytterligare ett mycket vackert stycke.Denna hamnar i "special" mappen.Jag kan inte nedlåta mig till att gnälla på nåt.Ibland så ska man bara njuta av kompositionen,detta är ett sådant tillfälle.
Genialiskt, får bli mitt slutord.
Mvh
Micael
Dividend:
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 23.04.2007, 10:00:24 ---Saknar: mera dynamik i pukslagen
Ogillar: cymbalerna, låter inte smidigt utan maskinellt
--- Slut citat ---
Får erkänna att jag lät gamla Edirol sköta percussionen i denna låt. Skall fixa det.
--- Citera ---Annars: lyckad helhet
Jag skulle gärna göra ett samarbete nångång, om du alls får kix av verk som Atom Heart Mother (Pink Floyd).
http://en.wikipedia.org/wiki/Atom_Heart_Mother
--- Slut citat ---
Gillar Pink Floyd, men vet knappt några låtnamn. SKall kolla länken.. AARGH, partiet i detta land har gjort att man inte kan nå wikipedia :(
En kinesisk vän, sa det att det var skönt att byta till Firefox så han kunde använda wikipedia och amerikanska google. Det räcker inte för mig att använda firefox. Så det är väl ett påbud från staten att ISP:erna skall fixa det, men HUR bryr de sig inte om.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida