Forum > Färdiga produktioner

Dividend - Fractal

<< < (2/7) > >>

stajo:
Skönt och avslappnande. Härlig känsla.

Samtidigt tycker jag den känns lite rörig ibland, svårt att sätta fingret på, först tyckte jag det var svårt att hitta det återkommande temat liksom men det kan vara bara jag som är rörig idag =). Skulle kanske vilja ha lite mer bestämdhet i vissa toner och partier.

Men ändock är det ett mycket fint stycke.

1up:
Snygg inledning på Fractal! Tänker På Howard Shores Sagan om ringen-score. Fast du har ju din egen stil.

Stundtals nog det finaste jag hört från dig; Samstämmighet, ljudbild och struktur!

Dividend:
1up: Tack så mycket!

stajo: Jo, den är lite rörig på något ställe... Kan nämna att slutet skall ändras, har en notföljd som slår det mesta i skallen..
Men tack!

Light head: du har rätt om timpanerna.... KAnske sänkas i volym också? Angående operahuset i sydney så dröjer nog det ;)
Tackar!

Mahan: ojojoj, tackar så mycket. Nu får MrPhil (om du orkar) eller nån annan komma och säga något negativt om verket :D

Klippen är lite skumma där, men det är inte något som jag gjort.... Får fundera ut vad det är...

Återigen, tack väldans för era kommentarer!

mvh
Per

SYNTH:
Oj riktigt orkesterverk låter inte alls pjokigt må jag säga gillar det! :)

ynot:
mycket lovande början ... stavinski goes to with marko polo på spa......
sedabn blir utflyckten i trädgårdar o bergslandskap.... mycket pga pianot som såtter känslan strakt.kanske låtta lite på det o släppa in de andra lite mer... blir 5 olika bildvärldar för mig för din musik ger mig många sådana.. men skulle vilja vara i mer kaos mer fraktalt sänderfall o uppbyggnad d v s mer kaos mer strultur... :D
men man kan inte påeka på nått som är dåligt mer på saker som är för perfekta o planerade, 
hantverket är lysande ... o könslan finns där som bambun i ansiktet ,,
gott jobb per.../ynot

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion