Forum > Färdiga produktioner

stajo & åsa - life keeps following

<< < (6/7) > >>

Eddi:
Jag hör inte att du har lagt mer reverb på Åsa men jag känner att alltihop har gift ihop sig på ett bra sätt - mycket passande slut också - för mig är denna helt klar har laddat ner den.
Tack ska ni ha för en riktigt bra låt.
Eko

Dividend:

--- Citat från: stajo skrivet 02.05.2009, 20:56:02 ---
disney :), var länge sedan jag såg någon film ... fast mycket möjligt man inspireras.

--- Slut citat ---

Ja, det var inte negativt menat :) Kom och tänka på vissa låtar som "alltid" finns med i de där filmerna. Den smäktande kärleksballaden ungefär..

Åsa:
 ^_^ värmande läsning, härligt att ni tycker om låten och tack för berömmet! Värmer lite extra denna gång eftersom låten var svår, sen ser jag att den känslan jag hade gick fram och det känns skönt.
Mycket bra mixtips också, offkey på something..? ja kanske aningens aningen, skarpt öra där! Först kände jag att nej- han har fel :D sen har jag testsjungit här med min kraxiga hals och kanske det är lite lite ändå.. men det är inget jag reagerat på och ingen annan heller så det får nog vara tror jag. Blir värre att sätta hela sången igen, jag får bjuda på den där  ;)

Härligt låt är det och stajo - slutet är verkligen jättefint, perfekt!

Dividend:
Eftersom jag är en så känslig individ, sparar jag ner denna nu när Åsa klargjort om sången. :D

Denna skall jag lyssna på ofta :D

djonas:
Det saknas inga instrument i alla fall. Mycket snygg ljudbild.
Bra sång och snyggt piano. Gillar hammond orgeln...mkt snygg. Pianoljudet låter dock lite för mkt klink emellanåt...låter lite billigt lixom.  :P
Bra starka melodier...gillas och bra arr...det blir lixom aldrig tråkigt och det är ju bra. ;)
// djonas

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion