Forum > Färdiga produktioner
Örjan & Åsa - Make You Feel Fine
stensdotter:
Helluuu slipovers! Skön mjuk kvalitet som vanligt. Sitter som mjuk lammull en kall vinterdag. Eller som tunn bomull en varm sommardag. Blir nästan lite avis på ert fina samarbete :-)
Fyra tummar, förlåt, slipovers av fem möjliga!
Åsa:
--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 14.04.2009, 22:24:29 ---Åsa.....Örjan får ju alltid fin credd för hans snorhöga kvalitet på låtar och prodd....men hatten av till dig här. Jäklar vad skönt du sjunger!
--- Slut citat ---
:wub: :wub: flinar runt här! Tack!
--- Citat från: stensdotter skrivet 14.04.2009, 22:37:52 ---Helluuu slipovers! Skön mjuk kvalitet som vanligt. Sitter som mjuk lammull en kall vinterdag. Eller som tunn bomull en varm sommardag. Blir nästan lite avis på ert fina samarbete :-)
Fyra tummar, förlåt, slipovers av fem möjliga!
--- Slut citat ---
:D Härligt, tack snälla, vilken go kommentar!
Jag säger till när det finns att köpa slipovers i finaste kvalitet, förstås med loggan på bröstet, :lol:
Dividend:
Jomen, man blir ju glad av det här, det är ju meningen förstås... Trevlig text, och mysig låt. Väl proddat.
Ja, alla har väl sagt det här redan, det är jag säker på, även om jag aldrig läser tidigare kommentarer :D
BRA! Och du sjunger som en ängel...
Åsa:
--- Citat från: Dividend skrivet 15.04.2009, 00:11:37 ---Jomen, man blir ju glad av det här, det är ju meningen förstås... Trevlig text, och mysig låt. Väl proddat.
Ja, alla har väl sagt det här redan, det är jag säker på, även om jag aldrig läser tidigare kommentarer :D
BRA! Och du sjunger som en ängel...
--- Slut citat ---
Godmorgon, du gör mig så glad, tack snälla snälla!
Det bor en liten liten popnisse i dig med ;)
Marruschkka:
Hejsan Slipovers :D
Den här låten sätter sej som en smeck i hjärnan..trallar sej in där..och gungar på..bra gjort!!
För lättsmält kanske i min smak, men du sjunger jättefint här Åsa, så härligt laidback i mellanregistret, är mest förtjust över din sång här :P
Här kommer din klang fram på ett annat sätt, mycket mer personligt så här.
Bra prodd f.ö, det här skulle lätt kunna gå i musikkanalerna på radion :)
Ni jobbar jättefint ihop, ska bli kul att höra mer.
/Marr
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida