Forum > Färdiga produktioner
Örjan & Åsa - Make You Feel Fine
Harmonica mike:
Hej.
Skitbra detta,lite countryfierad pop.Pop är väl inte min påse direkt,men med country feelingen så sitter det fint hos mig.Bra mix,och riktigt bra sång här Åsa!
Skicka upp en slipover till munspelarn med :),denna sejvar jag för framtida njutning i stugan under sommaren.
Mvh
Micael
Åsa:
--- Citat från: Eko skrivet 17.05.2009, 02:25:40 ---
--- Citat från: Eko skrivet 14.04.2009, 00:35:10 ---Lättlyssnad pop som har hög trevlighetskvot liksom era tidigare samarbetsalster och visst tycker även jag att en skiva borde vara riktmärket. I jämförelse med vad marknaden erbjuder så håller era låtar hög kvalitet både vad gäller bygge och mixning samt sång. Lite smetigt är det men so what? Jag köper i alla fall inga skivor nästa blir Beatles digitala utgivning.
På denna den senaste anser i alla fall jag att Örjan försvinner totalt och att ni inte riktigt utnyttjar tillfällena till samfäld sång något som era röster tillsammans så innerligen väl passar till. Tycker Åsas låga röst håller bra men Örjans försvinner som sagt i något slags bakdoakör.
Ytterligare ett mål för er kan vara att höja tempot lite och vässa lite mer på arret för melodifestivalen 2010. Får ni till något bra så slår ni alla insända bidrag med hästlängder.
Eko
--- Slut citat ---
Jag tycker det ska vara mer tremolo på gitarren i slutet. Närå skämta bara lyssnade igen och måste säga att jag gillar mycket
Eko
--- Slut citat ---
:D
Tack!
Och du, nästa låt sjunger Örjan och jag tillsammans hela tiden ;)
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 17.05.2009, 09:46:45 ---Hej.
Skitbra detta,lite countryfierad pop.Pop är väl inte min påse direkt,men med country feelingen så sitter det fint hos mig.Bra mix,och riktigt bra sång här Åsa!
Skicka upp en slipover till munspelarn med :),denna sejvar jag för framtida njutning i stugan under sommaren.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Kul att höra!! Tack tack :) :) Ja det är lite lite lightcountry och jag gillar det som tusan!
Antecknar här att det ska levereras en slipover norröver. :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida