Forum > Färdiga produktioner

Örjan & Åsa - Make You Feel Fine

<< < (6/7) > >>

SYNTH:
Det lät riktig bra och behagligt att lyssna till en trevlig låt ni har fått till! :)
Du har väldans bra sång röst som passar fint denna låt. ;)

Åsa:

--- Citat från: SYNTH skrivet 14.05.2009, 17:52:59 ---Det lät riktig bra och behagligt att lyssna till en trevlig låt ni har fått till! :)
Du har väldans bra sång röst som passar fint denna låt. ;)

--- Slut citat ---

^_^ Tack så mycket!

asti:
Jättesnygg produktion och suverän sång av Åsa! Det här spelar i samma liga som Lisa Miskovsky och Lene Marlin!

Åsa:

--- Citat från: asti skrivet 16.05.2009, 16:39:20 ---Jättesnygg produktion och suverän sång av Åsa! Det här spelar i samma liga som Lisa Miskovsky och Lene Marlin!

--- Slut citat ---

Tack  :wub: :wub:
Det där var finaste berömmet man kunde få   :wub:

Eddi:

--- Citat från: Eko skrivet 14.04.2009, 00:35:10 ---Lättlyssnad pop som har hög trevlighetskvot liksom era tidigare samarbetsalster och visst tycker även jag att en skiva borde vara riktmärket. I jämförelse med vad marknaden erbjuder så håller era låtar hög kvalitet både vad gäller bygge och mixning samt sång. Lite smetigt är det men so what? Jag köper i alla fall inga skivor nästa blir Beatles digitala utgivning.

På denna den senaste anser i alla fall jag att Örjan försvinner totalt och att ni inte riktigt utnyttjar tillfällena till samfäld sång något som era röster tillsammans så innerligen väl passar till. Tycker Åsas låga röst håller bra men Örjans försvinner som sagt i något slags bakdoakör.

Ytterligare ett mål för er kan vara att höja tempot lite och vässa lite mer på arret för melodifestivalen 2010. Får ni till något bra så slår ni alla insända bidrag med hästlängder.

Eko

--- Slut citat ---

Jag tycker det ska vara mer tremolo på gitarren i slutet. Närå skämta bara lyssnade igen och måste säga att jag gillar mycket
Eko

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion