Forum > Färdiga produktioner

Örjan & Åsa - Make You Feel Fine

<< < (4/7) > >>

MaxB:
Jag gillar det ni gör här! Inget som direkt sticker ut och låter superoriginellt men det finns nog inga sådana ambitioner heller.

Örjans produktion och gitarrer gör bra grejer tycker jag
Åsas sång tycker jag bara blir bättre och bättre.

Åsa:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 15.04.2009, 10:39:37 ---Hejsan Slipovers :D

Den här låten sätter sej som en smeck i hjärnan..trallar sej in där..och gungar på..bra gjort!!
För lättsmält kanske i min smak, men du sjunger jättefint här Åsa, så härligt laidback i mellanregistret, är mest förtjust över din sång här :P
Här kommer din klang fram på ett annat sätt, mycket mer personligt så här.

Bra prodd f.ö, det här skulle lätt kunna gå i musikkanalerna på radion :)

Ni jobbar jättefint ihop, ska bli kul att höra mer.

/Marr

--- Slut citat ---

Slipovers  [slipåvesch]   :lol:
Tack, jättekul att läsa! Den ligger ju i så skön tonart och lite sådär laidback och det var ett rent nöje att sjunga den, sånt här får det gärna bli mer av känner jag! Kul att den satte sig haha, nynna på du  :D Och det är ju ett sant nöje att samarbeta med Örjan också, otroligt duktig är han ju!

--- Citat från: MaxB skrivet 15.04.2009, 11:39:52 ---Jag gillar det ni gör här! Inget som direkt sticker ut och låter superoriginellt men det finns nog inga sådana ambitioner heller.

Örjans produktion och gitarrer gör bra grejer tycker jag
Åsas sång tycker jag bara blir bättre och bättre.

--- Slut citat ---

:wub: Så kul att höra att det tycks om!! Och att det tas för vad det är, det fåår vara enkelt och lättlyssnat, sen är det ändå arr som det händer saker i ändå tycker jag, lite lagom. Tack för fin kommentar  :)

hogge:
Jag gjorde lite dektektivarbete på "vår" underbara Åsa (eftersom hon var så snäll mot mig på en av mina trådar) och hamnade på nån form av samlingssida: http://www.asawetter.se/samarbeten.html och blev hel häpen!!
Spelade upp det för min fru som också blev lika paff som jag.. Vi sa i kör: "Men det är ju helt konstigt att inte detta redan finns på platta"..

HELT UNDERBART

Och då är jag ändå (i själ & hjärta) hårdrockare.. Men detta är helt fantastiskt... Detta vill jag tanka ner och spela i båten hela - HELA - sommaren.. Hur gör jag??

Uppdate 20090512: Redan klart! Har sparat detta på min HD nu..

Åsa:

--- Citat från: hogge skrivet 12.05.2009, 21:03:39 ---Jag gjorde lite dektektivarbete på "vår" underbara Åsa (eftersom hon var så snäll mot mig på en av mina trådar) och hamnade på nån form av samlingssida: http://www.asawetter.se/samarbeten.html och blev hel häpen!!
Spelade upp det för min fru som också blev lika paff som jag.. Vi sa i kör: "Men det är ju helt konstigt att inte detta redan finns på platta"..

HELT UNDERBART

Och då är jag ändå (i själ & hjärta) hårdrockare.. Men detta är helt fantastiskt... Detta vill jag tanka ner och spela i båten hela - HELA - sommaren.. Hur gör jag??

Uppdate 20090512: Redan klart! Har sparat detta på min HD nu..

--- Slut citat ---

Men Hogge!  :wub: Nu skulle jag ju ha haft den där rodnande smileyn igen! Jag blev så paff och skitglad, pm-et också  :wub:.. Tack tack snälla snälla för dina ord! Det skuffar undan självkritiken en stund haha! Det är KR-samarbeten alltihop förutom 2-3 st andra. Jag är ju verkligen extremt glad över att få chans att testa massa olika, och blir lika glatt förvånad varje gång jag får frågan om jag vill vara med på nån låt  :) Det finns ju såå mycket duktigt folk här!
Drog du ner alla låtar?? Då har du en stunds lyssning isåfall, allt från jullåtar, visor till lite rockigare tongångar  :D

Jag lyssnar nog faktiskt mest på musik jag upptäckt här, favoriterna har jag lagt på mp3spelaren, och blandat med lite "radiorix"låtar och nostalgilåtar. Och KR-låtarna står sig väldigt väl i konkurrensen kan jag säga, lyssna bara på best of skivan, ojoj så mycket bra musik det är på den.

Tack igen, så jädra kul -du gjorde mig riktigt skitglad!
Det här med samarbeten är det roligaste jag vet, verkligen  :D

:wub:

Måste lägga till: Kom på att ditt inlägg här gällde framförallt Makeyoufeelfine, jag fick ju till ett litet tacktal till samarbetena jag gjort haha! Blandade ihop pm och inlägg här och att du hänvisade till samarbetslåtslistan på hemsidan -ja hej o hå! Men det gjorde väl iofs inget  :D
Kul som tusan att du gillar det så mycket! Den här låten är jag så nöjd med, och det är en himla skön känsla det!! Tack snälla du återigen för jättefint beröm här och i pm.form  ^_^

hogge:
Hej Åsa..
Vad kul att jag kunde skapa lite glädje.. Men det är bara sååå skitbra. Allt stämmer till 100%. Din röst och Örjand musik är bara klockrent.
Även Örjan sjunger ju jäkligt bra.

Just nu har jag bara laddat ner två låtar, men fortsätter efterhand... Jag har fullt upp med att njuta av denna ("Make You Feel Fine") som går på konstant repetition här hemma..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion