Forum > Färdiga produktioner

Dividend - Love Theme 2006

<< < (3/7) > >>

mahan:
Tjou Per!
Legat lite lågt men smyger mig ut ibland med en lyssning eller två ;)
Detta doftar vår och Dividend, ingen stormvarning över stycket, behöver kanske lite mer skruvning för att komma upp i den övre atmosfären. Tror att jag måste slänga in en dylik låt, bara för att testa, hold on there mate, kanske jag åxå kan virka pannlappar.... menar slaskproppar....... näemen fusksnoppar.... eller classic music... så heter det väl :D

GLAD PÅX från Obbnäs!

h.  johan

Dividend:
RMX: MEstadels helt korrekta iakttagelser som jag håller med om. Det kommer en ænnu fetare update.. Tack!

mahan: Glad påsk :) Kul attt det ændå gick henm i påks ;)

MaxB:
Liten westerfilmkänsla fick jag också, då de rider mot solnedgången på den stora prärien.
På ett ställe upplevde jag att ingen mänsklig kör-röst skulle kunna nå den höga tonen du spelar med kör-ljud.

Dividend:
Det ær en gosskør

equality:
Låter väl så här på snabben som mycket annat du har gjort. Efter ytterligare någon genomlyssning låter det mer unikt men man hör fortfarande naturligtvis att det är "du". Aningens många instrument i basen ibland och det grötar sig här något. Gillar när musiken blir mer sekeventiell och åt Titanic-hållet som vid näst sista minuten. Mycket vackert och imponerande med höjdpunkt kring 03:55!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion