Forum > Demolåtar

Dividend - Hjort på myren i diset

<< < (2/6) > >>

Dividend:

--- Citat från: Light Head skrivet 29.03.2009, 23:54:48 ---Okej,, vad har vi här dåh..  Om hjorten kunde skriva ett stycke om hur det känns att sakta beta sig fram genom skogen en tidig morgon, ja då skulle det nog låta så här! Det finns en glädje och ett djuriskt driv i harmonierna som känns otroligt äkta.

Det där med bilder är du ju bra på! Jag inte bara ser hjorten i morgondimman framför mig utan jag känner hur luften luktar, och jag ser att hjorten älskar livet.

Jäkligt bra sak på G här!

--- Slut citat ---

Lustigaste commenten jag fått :) JEEAAH, jag tror också att detta kan bli jäkligt bra!

Memphis: TACK! VÄLDIGT MYCKET! Det är ju det som är målet att måla bilder med sina noter.

hogge:
Jag ser hur hjorten sakta & försiktigt beger sig av mot horisonten samtidigt som filmens eftertexter rullar... Jäkligt mysigt..

I ärlighetens namn måste jag väl säga att jag kanske sett nåt annat om inte alla andra tjatat om den hjorten..  <_<
Men jag fick en sån där mysig biokänsla i kroppen. Som när man sitter där i biosalongen och inte vill resa sig upp och gå trots att eftertexterna rullat ett tag. Man vill liksom höra den sista tonen..

Dividend:
Tjena Hogge!

Skittrevligt att det ger känslor! Hjortfanskapet kanske bli utbytt mot nån vacker fjäril :D

Harmonica mike:
Hej Per.

Ja jag ser blöta Norrlands myrar som dignar av gula bär..törs knappt skriva ordet...

HJORTRON!

Så det kan bli  :D

#############

Lite seriösare då,jag hör en vacker melodi här framfört av en baryton.Lite rysningar faktiskt av detta,definitivt värt att testa.

I´ll be back.

Mvh
Micael

Dividend:
SJUNG DIN NORRBOTTNING! :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion