Forum > Demolåtar
Dividend - Hjort på myren i diset
Harmonica mike:
Testade lite då men bara kort..Inte riktigt i form i halsen så jag nådde inte riktigt botten här,men en liten fingervisning om vart man kan ta det..Hittade också nån sorts Hjort tema.Tja,man måste hålla sig till ramarna :D
Mike
Dividend:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 30.03.2009, 17:20:54 ---Testade lite då men bara kort..Inte riktigt i form i halsen så jag nådde inte riktigt botten här,men en liten fingervisning om vart man kan ta det..Hittade också nån sorts Hjort tema.Tja,man måste hålla sig till ramarna :D
Mike
--- Slut citat ---
JA JÄDRAR!!! Den melodin är ju fan perfekt till arret!!!! Detta blir ein meisterwerk! :D
Dividend:
FY FAN VAD DU SJUNGER BRA!!!! HÄR!! JA ja äröverlycklig, lyckades simultant som jag lyssnade lösa ett svårt programmeringsproblem :D Som Tagit 2 timmar..
Harmonica mike:
--- Citat från: Dividend skrivet 30.03.2009, 17:30:18 ---FY FAN VAD DU SJUNGER BRA!!!! HÄR!! JA ja äröverlycklig, lyckades simultant som jag lyssnade lösa ett svårt programmeringsproblem :D Som Tagit 2 timmar..
--- Slut citat ---
HE HE..Kul att man kunde hjälpa till då :D
Melodin jag sjunger finns ju redan i arret,tycker jag mig höra i vart fall...Slutet på sångfrasen harmonierar inte riktigt mot stråket som du hör.Men visst går det att utveckla detta.Det är ju lite korsåkningar mellan stämmorna på de olika instrumenten i denna och det gör det lite marigt att lägga melodin.Visste inte riktigt vilken av vägarna jag skulle gå efter det jag sjöng..så det blev en kort strof..
Mike
Dividend:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 30.03.2009, 17:45:16 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 30.03.2009, 17:30:18 ---FY FAN VAD DU SJUNGER BRA!!!! HÄR!! JA ja äröverlycklig, lyckades simultant som jag lyssnade lösa ett svårt programmeringsproblem :D Som Tagit 2 timmar..
--- Slut citat ---
HE HE..Kul att man kunde hjälpa till då :D
Melodin jag sjunger finns ju redan i arret,tycker jag mig höra i vart fall...Slutet på sångfrasen harmonierar inte riktigt mot stråket som du hör.Men visst går det att utveckla detta.Det är ju lite korsåkningar mellan stämmorna på de olika instrumenten i denna och det gör det lite marigt att lägga melodin.Visste inte riktigt vilken av vägarna jag skulle gå efter det jag sjöng..så det blev en kort strof..
Mike
--- Slut citat ---
Ja melodin finns där.. Jag har startat projektet nu. och skall anpassa det för din sång...Kanske även melodin (om den blir lika bra som det du sjöng in)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida