Forum > Demolåtar
Dividend - Hjort på myren i diset
david.roennlund:
Blev först rätt frustrerad på pianot som låg uppepå allt och liksom "fulade sig"
men sen när jag hörde verren med mickes sång , så kändes det bättre :D vilket fett ljud, precis vad jag tänkte själv !
Tycker kanske stråkarret är lite stopligt och rörigt....svårt att sätta fingret på ....
Tycker låten är bra :) men, ja då, kanske lite mindre rörigt stråk skulle få den ännu bättre !
//
hogge:
--- Citat från: drloop skrivet 30.03.2009, 14:50:20 ---Bra hjort!
--- Slut citat ---
HAHAHAHA
:lol:
hogge:
Snyggt jobbat H-Mike..
Detta kan ju bli en klassiker.. Kanske en vinnare i 2010-års melodifestival :)
Dividend:
--- Citat från: hogge skrivet 31.03.2009, 01:57:25 ---Snyggt jobbat H-Mike..
Detta kan ju bli en klassiker.. Kanske en vinnare i 2010-års melodifestival :)
--- Slut citat ---
Kul att du ville följa denna hogge :) Ja, denna har potential att bli hur bra som helst känner jag på mig. Mike sjunger under dan som kommer till pianoslingan jag satt.
--- Citat från: david.roennlund skrivet 30.03.2009, 23:47:02 ---Blev först rätt frustrerad på pianot som låg uppepå allt och liksom "fulade sig"
men sen när jag hörde verren med mickes sång , så kändes det bättre :D vilket fett ljud, precis vad jag tänkte själv !
--- Slut citat ---
Ja sjutton, vad jag rös av välbehag där när jag hörde det första gången :D Genialiskt!
--- Citera ---Tycker kanske stråkarret är lite stopligt och rörigt....svårt att sätta fingret på ....
Tycker låten är bra :) men, ja då, kanske lite mindre rörigt stråk skulle få den ännu bättre !
--- Slut citat ---
Synd om du tycker det är rörigt, jag håller inte med. Men jovisst, man kan göra det mycket enklare, men då blir det ju schlager :)
Eller om jag missförstår, förklara gärna det stolpiga och röriga med andra ord :)
Eddi:
Hjortronlåten :D
Det är en skön slinga detta som lirats några gånger och som inspirerat. Ska bli spännande att höra med MH´s voice. Då får den nog byta namn till Dovhjortlåten :)
Mindre rörligt stråk fattar jag inte - saknar snarare lite trioler - nu dundrar pianot för högt men det är väl för att sången ska på antar jag.
Bra Div detta blir spännande.
Eko
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida