Forum > Demolåtar

Dividend - Hjort på myren i diset

<< < (5/6) > >>

david.roennlund:
Blev först rätt frustrerad på pianot som låg uppepå allt och liksom "fulade sig"
men sen när jag hörde verren med mickes sång , så kändes det bättre :D vilket fett ljud, precis vad jag tänkte själv !

Tycker kanske stråkarret är lite stopligt och rörigt....svårt att sätta fingret på ....
Tycker låten är bra :) men, ja då, kanske lite mindre rörigt stråk skulle få den ännu bättre !

//

hogge:

--- Citat från: drloop skrivet 30.03.2009, 14:50:20 ---Bra hjort!

--- Slut citat ---
HAHAHAHA
 :lol:

hogge:
Snyggt jobbat H-Mike..
Detta kan ju bli en klassiker.. Kanske en vinnare i 2010-års melodifestival  :)

Dividend:

--- Citat från: hogge skrivet 31.03.2009, 01:57:25 ---Snyggt jobbat H-Mike..
Detta kan ju bli en klassiker.. Kanske en vinnare i 2010-års melodifestival  :)

--- Slut citat ---

Kul att du ville följa denna hogge :)  Ja, denna har potential att bli hur bra som helst känner jag på mig. Mike sjunger under dan som kommer till pianoslingan jag satt.

--- Citat från: david.roennlund skrivet 30.03.2009, 23:47:02 ---Blev först rätt frustrerad på pianot som låg uppepå allt och liksom "fulade sig"
men sen när jag hörde verren med mickes sång , så kändes det bättre :D vilket fett ljud, precis vad jag tänkte själv !

--- Slut citat ---

Ja sjutton, vad jag rös av välbehag där när jag hörde det första gången :D Genialiskt!

--- Citera ---Tycker kanske stråkarret är lite stopligt och rörigt....svårt att sätta fingret på ....
Tycker låten är bra :) men, ja då, kanske lite mindre rörigt stråk skulle få den ännu bättre !

--- Slut citat ---

Synd om du tycker det är rörigt, jag håller inte med. Men jovisst, man kan göra det mycket enklare, men då blir det ju schlager :)
Eller om jag missförstår, förklara gärna det stolpiga och röriga med andra ord :)

Eddi:
Hjortronlåten :D
Det är en skön slinga detta som  lirats några gånger och som inspirerat. Ska bli spännande att höra med MH´s voice. Då får den nog byta namn till Dovhjortlåten :)

Mindre rörligt stråk fattar jag inte - saknar snarare lite trioler - nu dundrar pianot för högt men det är väl för att sången ska på antar jag.

Bra Div detta blir spännande.
Eko

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion