Forum > Demolåtar
Dividend - Hjort på myren i diset
Harmonica mike:
Okej,dona lite med den så testar jag lite i morgon,nu bär det iväg på middag - mums!
Mike
Dividend:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 30.03.2009, 17:51:33 ---Okej,dona lite med den så testar jag lite i morgon,nu bär det iväg på middag - mums!
Mike
--- Slut citat ---
Nu du!! Jag har satt en sångmelodi (med piano) kan du blarra den ikväll?? DÅ gör du mig överlycklig :D
Skall bara posta ver1 nu..
Light Head:
Så häftigt! Så,, ja så maskulint!
Det måste medges att det lite romantiska skimmer som tidigare fanns, utan sången, har nu blivit mer kraftfull manlighet med en klar livsglädje.
Jag funderar på om det inte finns utrymme i dessa harmonier att bygga ett lite "opera-aktig" stycke genom ytterligare tillägg, en kvinnoröst?? Det är ju som hjort för det! Bocken och hinden... (heter det så?? Bock och hind?)
SYNTH:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 30.03.2009, 17:20:54 ---Testade lite då men bara kort..Inte riktigt i form i halsen så jag nådde inte riktigt botten här,men en liten fingervisning om vart man kan ta det..Hittade också nån sorts Hjort tema.Tja,man måste hålla sig till ramarna :D
Mike
--- Slut citat ---
Det här kan ju blir riktigt grymt bra i slutändan med sång till som typ detta Dividend en bra liten sånginsats mike! :)
Dividend:
Tack synth, och nej LH ingen opera här. Inte i nuläget iaf... Den får nog förbli übermaskulin!
Tack skall ni ha båda två
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida