Forum > Färdiga produktioner
Atomic Rain - "Thats My Girl"
hogge:
Nu är det lite spännande.. Nu har Thomas fått filerna och ska mixa ihop det.. Ska bli kul att höra resultatet (hoppas jag).. Vi får se om han också hör panoreringen. Jag gjorde det inte men givetvis litar jag på H-Mike. men jag återkommer så snart jag fått mixen så får Ni göra en ny bedömning..
Dividend:
Hopp. Här har varit en livlig diskussion ser jag. Lyssnat nån gång tidigare men glömt att kommentera.
Jävligt skön låt faktiskt. Ser massa harleys dra förbi med håriga hårdrockare på...
Ville bara säga det ;)
(Mixen vette sjutton. Mike vet säkert vad han talar om. ;) ..)
hogge:
Tack Divident :D
Nu är första mixförsöket från Thomas (låtens upphovsman) här.. Eftersom jag varken har utrustning eller förmåga att höra panoreringar eller annat så skulle jag bli jätteglad om Ni ville ge ett utlåtande om detta..
Om Ni inte orkar gå till sidan ett på detta inlägg så har Ni låten här nedan.. Thanks!
[mp3=200,20,0,center]http://www.neldehof.se/music/ThatsMyGirl.mp3[/mp3]
hogge:
--- Citat från: zauron_87 skrivet 19.04.2009, 13:56:01 ---Jätte bra låt detta gillar den skarpt...det enda jag vill få fram försök lägg trummorna med ett riktigt trumsett så tråkigt att man hör det är EzDrummer.. Annars tummen upp hoppas det kommer flera sådana låtar ^^
--- Slut citat ---
Det är en till på gång ;)
Marruschkka:
..du behöver nog inte så mycket mer seriös hjälp nu..för det här låter jättebra..schyst pipa du har :D
Är du inte själv rätt nöjd?*s* Det skulle jag vara om jag vore du, duktiga killars bistånd till ett kanonbra material har gjort sitt ;)
Bra jobbat alla inblandade! Snygg rock, som det här, det gillar jag!
/Marr
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida