Forum > Färdiga produktioner

Atomic Rain - "Thats My Girl"

<< < (10/13) > >>

hogge:
Va kul.. Va glad jag blir.. Tack snälla!!!
Och jodå. Jag känner mig rätt nöjd  :rolleyes: men flera här har tidigare haft synpunkter på mixen. Sånt som inte jag hört så nu när låten nästan är slutmixad tänkte jag kolla läget lite..

Tack igen!

PS: undrar också när man flyttar låtar som anses klara från denna tråd till färdiga demo-tråden? Gör man det på eget bevåg, eller kommer någon snäll varelse berätta när det är dags?? DS

Eddi:
Det gör du själv med kommandot "Flytta" som du ser längst ner till vänster när du först tryckt på "Ändra" eller man kanske ser det ändå - har inte tänkt på det riktigt. Men efter det att du flyttat så måste du ladda upp låten på Färdiga direkt i KR-spelaren vilket du gör med "Fler alternativ" också längst ner till vänster när du angett "Ändra"

Hoppas du blev klokare
Eko

hogge:
Tack Eko.. Jag gör så (förhoppningsvis) om inte kritiken här blir alltför hård. Isåfall får vi fortsätta ratta lite..

hogge:

--- Citat från: drloop skrivet 30.03.2009, 15:20:49 ---Kanonröst.

--- Slut citat ---
Förlåt. Jag har missat Ditt inlägg.. Tack snälla för den vänliga kommentaren  :wub:

hogge:
Va sjutton håller H-Mike hus nu då??
Jag behöver ju hans spetsade öron för att lyssna på mixen här.. Jag är ivrig som sjutton att få lägga den till kategorin Färdiga Demon... Men det törs jag ju inte fråns det att Mike sagt sitt...
 :wacko:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion